Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Partyfotografie fuif

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Partyfotografie fuif

    Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk bericht
    Good luck allemaal, ik zit vanavond op mijn vaste stek...Carré Willebroek...
    Ik ben eens op je website gaan zien en moet zeggen dat er knappe foto's opstaan.

    Aangezien je met verschillende lenzen werkt (waaronder fisheye) vroeg ik me af hoe je deze in een discotheek meeneemt ? Loop je dan voortdurend rond met een rugzak of laat je dit duur materiaal achter in de vestiaire ?
    melsen.be photography
    http://melsen.be

    Comment


    • #92
      Re: Partyfotografie fuif

      Oorspronkelijk geplaatst door Denief Bekijk bericht
      @ b-@rt:

      Persoonlijk vind ik er weinig sfeer en kleur inzitten! Maar mss denken andere daar ander over? Ik heb het graag kleurig
      tips & tricks zijn altijd welkom ! ;-)
      (via PB misschien best?)
      Imagination is more important than knowledge...
      http://www.kiekje.be

      Comment


      • #93
        Re: Partyfotografie fuif

        Oorspronkelijk geplaatst door brasco Bekijk bericht
        Ik ben eens op je website gaan zien en moet zeggen dat er knappe foto's opstaan.

        Aangezien je met verschillende lenzen werkt (waaronder fisheye) vroeg ik me af hoe je deze in een discotheek meeneemt ? Loop je dan voortdurend rond met een rugzak of laat je dit duur materiaal achter in de vestiaire ?
        Je kan best even aan de zaak in kwestie laten weten dat je komt. Op die manier kan je je rugzak in een aparte ruimte leggen achter de toog (bv. waar de drank wordt bewaard).

        Zo doe ik het toch altijd

        Comment


        • #94
          Re: Partyfotografie fuif

          Onbeheerd achter een toog

          Zou ik eerlijk gezegd toch niet echt vertrouwen tenzij er iemand staat die je goed kent en een oogje in het zeil houdt.
          melsen.be photography
          http://melsen.be

          Comment


          • #95
            Re: Partyfotografie fuif

            mijn gerief ligt op het podium waar de dj staat onder het grote scherm.
            Er staat ook security, mooi meegenomen
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

            Comment


            • #96
              Re: Partyfotografie fuif

              Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
              heb me zot geamuseerd

              2000 man op de fuif, groot succes.;

              mijn schouders staan vol blauwe plekken van mensen die me aantikten voor een foto te vragen

              resultaat : 286 fotos op zo'n 4u tijd

              Heb ze net gedownload en ga ze zo eens snel doorbladeren Ben benieuwd maar denk dat het wel goedkomt
              286 foto's op een fuif van 2000 man... das toch wel aan de weinige kant?! Ik heb er dan een pak meer. Maar na de selectie schieten er niet veel meer van over.

              Ik ben iig benieuwd naar je foto's.

              Ik heb dit weekend een school galabal gehad, was ook dik in orde. Volgende week mag ik naar het sportpaleis

              Comment


              • #97
                Re: Partyfotografie fuif

                Hansie,

                Veel succes trouwens de dinsdag op je eerste concertshoot "Kodo on Earth".
                Voor mij wordt het de volgende in de rij maar wel een leuke, "Bart Peeters, slimmer dan de zanger".

                Andere Hans
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                Comment


                • #98
                  Re: Partyfotografie fuif

                  Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                  Veel succes trouwens de dinsdag op je eerste concertshoot "Kodo on Earth".
                  het zal bij een gewoon verslag blijven want we mogen er geen foto's nemen

                  niet zo heel erg want nu mogen Ellen en ik gratis gaan kijken

                  ook niet slecht he
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

                  Comment


                  • #99
                    Re: Partyfotografie fuif

                    Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                    het zal bij een gewoon verslag blijven want we mogen er geen foto's nemen

                    niet zo heel erg want nu mogen Ellen en ik gratis gaan kijken

                    ook niet slecht he
                    Dat komt ook niet veel voor dat je helemaal geen foto's mag maken.
                    Is dat dan zo een specialleke?

                    Hans
                    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                    Comment


                    • Re: Partyfotografie fuif

                      Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                      Is dat dan zo een specialleke?
                      Japans drumspektakel maar die japanners leveren al de foto's zelf aan blijkbaar...
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment


                      • Re: Partyfotografie fuif

                        Oorspronkelijk geplaatst door brasco Bekijk bericht
                        Ik ben eens op je website gaan zien en moet zeggen dat er knappe foto's opstaan.

                        Aangezien je met verschillende lenzen werkt (waaronder fisheye) vroeg ik me af hoe je deze in een discotheek meeneemt ? Loop je dan voortdurend rond met een rugzak of laat je dit duur materiaal achter in de vestiaire ?
                        Ik ben er vaste fotograaf dus ik heb mijn materiaal op een voorziene plek stek staan, veilig! Met een rugzak rondlopen lijkt me niet echt praktisch, het is nu al lekker duwen om door het volk te geraken

                        linkje naar de reeks van zaterdag...na grondige selectie!
                        Huur mijn fotostudio
                        Jan Cornelis Photography

                        Comment


                        • Re: Partyfotografie fuif

                          Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk bericht
                          Ik ben er vaste fotograaf dus ik heb mijn materiaal op een voorziene plek stek staan, veilig! Met een rugzak rondlopen lijkt me niet echt praktisch, het is nu al lekker duwen om door het volk te geraken

                          linkje naar de reeks van zaterdag...na grondige selectie!
                          gezien mijn neef de fuif organiseerde heb ik mijn rugzakje ook achter slot kunnen plaatsen.

                          mooie foto's van de carré Corneel

                          ben mijn foto's nu aan het omzetten en verkleinen voor online te zetten...
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

                          Comment


                          • Re: Partyfotografie fuif

                            ze zijn er dames & heren : Foto's Xmos party VIA college Tienen 2007 - 2008...

                            blijkbaar is er bij enkele foto's iets misgelopen bij het uploaden (deze worden nog eens verkleind)... Ik ben alvast tevreden over mijn eerste partyshoot...
                            With Canon, I can (or at least try)
                            Photastic.be ~ Passion for the picture
                            Nieuwe site

                            Comment


                            • Re: Partyfotografie fuif

                              Persoonlijk vind ik ze nogal dood qua sfeer...maar dat is wss niet zo simpel als je niet veel licht heb op zo'n fuifje!

                              Geef eens wat instellingen door hoe ze genomen zijn, mss kunnen we wat bijsturen!
                              Huur mijn fotostudio
                              Jan Cornelis Photography

                              Comment


                              • Re: Partyfotografie fuif

                                kan kloppen van die sfeer maar in de Carré is wat meer lichtspektakel he

                                was een redelijk grote zaal en enkel aan de DJ was fatsoenlijk licht.

                                Alle foto's op gallerij hebben hun exif nog maar meeste foto's heb ik genomen rond 1/8", f/3.2, ISO 400 met de 18-50 2.8 en de 580ex (niets gecorrigeerd) en flitser op 2e gordijn...
                                With Canon, I can (or at least try)
                                Photastic.be ~ Passion for the picture
                                Nieuwe site

                                Comment

                                Working...
                                X