Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

locatie graffiti muur of oude afgebladerde muur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• locatie graffiti muur of oude afgebladerde muur

yu

zoals sommigen gemerkt hebben in topic : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=188779
    ben ik gevraagd om een een trouwrepportage te maken maar 't koppel zou buiten de touwdag een paar shoots willen voor een graffiti muur (dus liefst niet te drukke graffiti) of een oude muur met afgebladerde verf. maar waar vind ik dit ergens in de omgeving van Linter / Tienen / Leuven ???

hopelijk weet iemand van julllie zo een locatie of heeft iemand andere leuke suggesties

Re: locatie graffiti muur of oude afgebladerde muur

moet het in de buurt zijn, in Amsterdam weet ik nl wel een paar leuke plekjes hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Koen, rij eens door eigen omgeving, je zal er van versteld staan hoeveel mooie (ruwe) achtergronden je zal vinden.
      www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KoenH Bekijk bericht
        yu

zoals sommigen gemerkt hebben in topic : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=188779
        ben ik gevraagd om een een trouwrepportage te maken maar 't koppel zou buiten de touwdag een paar shoots willen voor een graffiti muur (dus liefst niet te drukke graffiti) of een oude muur met afgebladerde verf. maar waar vind ik dit ergens in de omgeving van Linter / Tienen / Leuven ???

hopelijk weet iemand van julllie zo een locatie of heeft iemand andere leuke suggesties
        In Wommelgem is er een heel mooie...

De zanger van Good Shape is aan een comeback bezig, en heeft deze muur in zijn clipje gebruikt.
        Over smaak valt te twisten, maar ik post dit filmpje maar omdat deze grafitti-muur in het begin van het clipje te zien is...

http://www.youtube.com/watch?v=ohprliF3exU

Voor de geïnteresseerden, de muur bevindt zich in de Nijverheidsstraat, vlak naast de E34, daar waar de Nijverheidsstraat onder de Doomaardstraat door gaat (brug).
        FZ50 user...

Comment

in de tunnel die het sportkot met het bdijnhof verbind vind je veel grafiti (wel redelijk donker... dus je moet creatief met licht zijn)
          in de parijsestraat naast de peda holleberg (daar was vroeger een kraakpand)
          en in het begijnhof in leuven:
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

zoiets zocht ik d-oracle hartelijk bedankt

Comment

Dit jaar deed ik enkele trouwfotoshoots met graffiti als sfeermaker.
              Locaties: Wilrijk-centrum (eerste twee foto's) en Mouterij Boortmalt in Boortmeerbeek. Dit laatste oude industriële complex zal in de nabije toekomst (bouwaanvraag is binnen) echter plaats maken voor woningen, winkels en kantoren, tot spijt wie het benijdt.

Wilrijk-centrum

Boortmalt Boortmeerbeek

zoeker met hart en ziel

Comment

Onder het viaduct van de A12 in Wilrijk is er ook veel 'officiele' grafitti op de pijlers te vinden..
                Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Eerlijk gezegd vind ik de achtergrond veel te druk om portretfoto's te nemen, zeker voor trouwfoto's. Het getrouwde koppel is zelfs amper te zien op zulke foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B&W Bekijk bericht
                    Eerlijk gezegd vind ik de achtergrond veel te druk om portretfoto's te nemen, zeker voor trouwfoto's. Het getrouwde koppel is zelfs amper te zien op zulke foto's
                    Tja als een klant met specifieke wensen komt aandraven...
                    Persoonlijk vind ik het wel iets hebben - graffiti op de achtergrond - maw ik had niet echt last van "artistieke bezwaren"...
                    zoeker met hart en ziel

Comment

In Maaseik aan het jeugdhuis is ook veel mooie graffiti te vinden. tis ni echt in uw buurt, maar wel de moeite om tot daar te rijden vind ik
                      Canon 400D - Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC -Canon 18-55 f3.5-5.6 - Canon 24-105 f4.0 L IS USM - Sigma 55-200 f4-5.6 DC - Canon Speedlite 580EX II
                      www.YVE5.be

Comment

Working...
                      X