Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geschikte lens !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• geschikte lens !!

welke lens voor canon 400D

is beste geschikt voor een auto evenement / Car babes ? binnen grote zaal.

100% Tuning Cars..

Re: geschikte lens !!

tja .. met een dergelijk vraag vraag ik me af of je niet best gewoon nog 10k foto's met je huidige lens zou nemen .. als je weet hoe je de foto's gaat nemen, weet je ook welke lens je nodig gaat hebben.

een 2,8 standaard zoom zal zeker een goede keuze zijn. Ik denk dat je met een Tamron 28-75 f2,8 EN een Tokina 12-24 de beste keuze maakt Moet het goedkoper (met één lens) kies dan een tamron 17-55 f2,8 mag het meer kosten .. ga dan voluit voor de Canon 17-55 f2,8 IS

Comment

P.S: ik huur 1 lens gewoon: straks denken mensne heb hele collectie hahah

wat als ik een 16-35/2.8 L - II USM canon neem ?

is dat goed? grote hoek lens en hoef niet zo ver achter uitgaan en meer op beeld hebbe,, en kwa sterkte is te goed..toch? iemand ervaring mee?

tot hoever kan ik fotograferen dan ??

en als ik 580eX flits bij doe? handig of toch SLEcht idee?

andere lensen : 24-105/4.0 L IS USM of 24-70/2.8 L USM of 17-55 / 2.8 IS USM???

welke raden jullie mij aan?

Comment

een goede lens en een goede flits zijn maar iets waard als je ze goed kan gebruiken

Comment

haha Visio dat wist ik zeker wel

wou kijken welke lens het beste BIJ paste dus graag een antwoord erop

Comment

Wat wil je fotograferen?
            Als je de "car babes" vanop een afstand zal willen fotograferen dan heb je meer tele nodig (bijvoorbeeld 70-200 f2,8 L IS) dan wanneer je volledige auto's in beeld wil brengen (bijvoorbeeld een 17-55 f2,8 IS).
            Met een 24-105 zal het moeilijk worden om volledige auto's in beeld te brengen, zeker als het druk is.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Ik zou voor een full frame EF 400mm f/2.8L IS gaan. Maakt indruk op de babes.
              Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

ik huur 1 lens gewoon: straks denken mensne heb hele collectie hahah

wat als ik een 16-35/2.8 L - II USM canon neem ?

is dat goed? grote hoek lens en hoef niet zo ver achter uitgaan en meer op beeld hebbe,, en kwa sterkte is te goed..toch? iemand ervaring mee?

tot hoever kan ik fotograferen dan ??

en als ik 580eX flits bij doe? handig of toch SLEcht idee?

andere lensen : 24-105/4.0 L IS USM of 24-70/2.8 L USM of 17-55 / 2.8 IS USM???

welke raden jullie mij aan?

Regelmatig zie ik dergelijke vragen op het forum, en het is toch zo simpel er bestaan geen speciale lenzen voor :

- Babe's
                - Cars
                - Bospaden
                - Pastoors
                - Dopen
                - Schoonmoeders

Wat doen we dan, we zorgen als we buiten komen dat we de situatie aankunnen, gewoon U voorbereiden op het onverwachte en elke situatie oplossen naar best vermogen. Als basis aan optiek voor in de tas zie ik een bereik van 16 tot 200 mm in F2.8 over het ganse bereik verdeeld in drie L zooms plus een converter 1.4.

Het beste advies, doe ervaring op experimenteer en trek je conclusie !

MVG, Jeff
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                  Ik zou voor een full frame EF 400mm f/2.8L IS gaan. Maakt indruk op de babes.
                  hhaaha erg erg erg

Comment

wil iedereen bedanken voor hun advies..

ik denk dat ik toch 17-55 of 16-35/2.8 L - II USM canon neem

thanxxx..

Comment

Working...
                    X