Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help bij een idee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Help bij een idee

BEste fotografen...

ik heb een kleine douche ruimte "suiker wit van kleur", nou wat ik wil doen is de volgende:

shoot maken met achterlicht, voorbeeld http://www.knapen.be/sections/pageca...ower-Cover.jpg

of / en

de douche muren veranderen naar steenfiguren"met schuim of iets wat zorg dat muren als stenen eruit ziet"
    dat douche open gaat en water tegen de steen"gedeelte" komt en op de model, dat zorgt voor een look zoals bij waterval in de natuur..dus wat platen onder de douch vloer zetten, ziet er meer real uit

P.S met schuim bedoel ik dus schuim aanbrengen aan de muren en daarna een kleur geven zoals licht bruik of dergelijk..

weet zelf ook niet zo goed, hoe ik het beste verwoord.. maar heb je een idee ???? vertel het mij gerust ..
    Last edited by LPS4; 30 september 2007, 13:04.

Re: Help bij een idee

Ik heb jouw tekst gelezen ... en daarna nog driemaal herlezen ... en ik heb geen flauw idee waarover je het precies hebt. Ik denk dat je het allemaal wat duidelijker zult moeten formuleren.

Guy
    www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

is het zo duidelijker ???

Comment

Op strobist is net een post verschenen over flashfotografie met ambient light: http://strobist.blogspot.com/2007/10...th-taylor.html

Misschien brengt dat al wat op?

..., ziet er meer real uit
        Als het er meer "real" moet uitzien, waarom doe je 't dan niet real? Allez, ik zou ofwel de douche een douche laten zijn, ofwel een waterloop opzoeken waar je dat wat kan realiseren. Met platen een muur gaan ensceneren lijkt mij nogal op het gebruik van foto-backdrops uit de jaren '70/'80. Die foto's zagen er al even nep uit.
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Working...
        X