Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tamron lens beste resultaten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tamron lens beste resultaten

    Hey ,

    Ik ben in het bezit van een tamron 28-75mm f2.8 en een canon 350 d
    nu is mijn vraag , hoe behaal je de beste resultaten met deze lens voor

    1 - landschappen
    2 - portret
    3 - algemene onderwerpen zoals bloemen , deurklink

    graag eens wat info over op welk diafragma en sluitertijd ?

    dank u
    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: tamron lens beste resultaten

    Daar is eingelijk weinig info voor te geven aangezien vrijwel iedere situatie ( denk aan licht ed. ) andere instellingen vereist.

    Je kan beginnen op de diafragma stand en dan door je diafragma te veranderen en door te zoomen te spelen met je scherptediepte.

    Maar het ligt helemaal aan de situatie en wat voor foto jij voor ogen hebt.


    Greetz rich
    D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

    Comment


    • #3
      Re: tamron lens beste resultaten

      Inderdaad, het is nogal afhankelijk van hetgeen je er mee fotografeert. Ik heb deze lens op mijn Nikon D200 en in zijn algemeenheid haal ik de beste resultaten bij f. 5.6 en f.8 bij 50 mm.
      Bovendien ben ik zeer tevreden over deze lens, ondanks het feit dat ik wel eens te horen heb gekregen van "hoe kun je nu een Tamron op de D200 zetten". Ik denk dat Tamron beter is dan velen denken.
      AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

      Comment


      • #4
        Re: tamron lens beste resultaten

        Oorspronkelijk geplaatst door HdBD200 Bekijk bericht
        Inderdaad, het is nogal afhankelijk van hetgeen je er mee fotografeert. Ik heb deze lens op mijn Nikon D200 en in zijn algemeenheid haal ik de beste resultaten bij f. 5.6 en f.8 bij 50 mm.
        Bovendien ben ik zeer tevreden over deze lens, ondanks het feit dat ik wel eens te horen heb gekregen van "hoe kun je nu een Tamron op de D200 zetten". Ik denk dat Tamron beter is dan velen denken.
        Die specifieke lens is zeker een hele goeie ja.

        Toen ik begon werkte ik vooral met diafragmavoorkeuze (Av op je 350D). Daarmee verander je je scherptediepte. Om een voldoende snelle sluitertijd te behouden verhoog je of verlaag je je ISO-waarde. Daarmee leer je al heel wat.
        ______
        www.vue.photo

        Comment

        Working...
        X