Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opdracht naaktkalender( mannen)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Opdracht naaktkalender( mannen)

ik ben gevraagd om een 12 tal foto's te maken van mannen ( die ik ken van een camping ) voor een verjaardagskalender deze zouden naakt foto's moeten zijn, zonder dat je eigenlijk iets kunt zien,
    wie weet er voorbeelden staan, waar ik mischien eens een kijkje kan nemen.
    bedankt al op voorhand
    NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

Re: Opdracht naaktkalender( mannen)

Zo'n calender waar je net niets op ziet is o..a gemaakt door de legendarische "Calendar Girls" ivm fund raising voor kanker.
    Het zijn dan wel vrouwen, maar de "hoe verberg ik tactisch iets" poses kunnen misschien enkele ideën opleveren.

link heb ik niet direct voor handen, maar de foto's waren allemaal heel tactisch genomen.
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Geef ook die 12 man de opdracht om iets te verzinnen. Laat ze er hun persoonlijkheid in brengen. Best wel zelf een aantal ideeen meenemen als je aan de shoot begint want als dat van hen niets wordt.

De ene is dol op cowboys dan kan hij zijn laarzen en een hoed gebruiken...
      Een ander gebruikt de middenpagina van de playboy om een deel te verstoppen.
      Of de reclame van die kaas nabootsen is een idee.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

ik herinner me een optreden van de "Red Hot Chilipeppers"

Comment

die scenes van austin powers :]
          foto als spiegel of als venster?

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paul C Bekijk bericht
              Zo'n calender waar je net niets op ziet is o..a gemaakt door de legendarische "Calendar Girls" ivm fund raising voor kanker.
              Het zijn dan wel vrouwen, maar de "hoe verberg ik tactisch iets" poses kunnen misschien enkele ideën opleveren.

link heb ik niet direct voor handen, maar de foto's waren allemaal heel tactisch genomen.

Ik heb zelfs die film gezien waar ook veel werd verduidelijkt en waar (jammer genoeg ) ook alles tactisch werd verborgen.

De brandweer van Koksijde heeft ook ooit een naaktkalender gemaakt waar alle (sterke) brandweermannen op poseerden. Misschien daar eens informeren.
              *** Sony Alfa 700 ~ Tamron 17-50 2.8 ~ Tamron 90 2.8 macro ~ Tamron 70-200 2.8 ~ KM 100-200 4.5 ~ KM 75-300 4.5-5.6 ~ Tamron 200-500 5.6-6.3 ***

Comment

Working...
              X