Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dia's opbouw van huis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• dia's opbouw van huis

graag had ik zo een dia voorstelling gemaakt van mijn huis dat ze gaan beginnen te bouwen. telkens van op dezelfde plaats getrokken zodat je het ziet op groeien. versta je? en daarvan dan een dvd maken met een dia show erop voor dan op de house warming party te tonen op de plasma.
    hebben jullie soms tips hoe ik dit het beste aanpak?
    mvg stimpy

Re: dia's opbouw van huis

Hey,

Ik zou een plek kiezen op de weg, daar een statief neerzetten en die plaats markeren, drie puntjes waar de poten staan. En dan zorgen dat je ergens een referentiepunt hebt dat blijft staan gedurende de hele opbouw.

Niet makkelijk volgens mij. Maar met een statief kan je toch al regele dat je telkens de juiste hoogte hebt volgens mij.

Suc6!
    Peeke
    ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

of ge slaat ergens een paaltje in de grond (liefst waar ze nie moeten graven ) en op da paaltje geef je de richting aan van de lens van je camera
      Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
      by elien_photography, on Flickr

Comment

ik heb een deksel in midden van de straat genomen (is een doodlopende straat ) en en zo heb ik telkens het juiste punt met mijn statief. maar wat zou ik nemen van instellingen of andere tips zijn altijd welkom.
        mvg stimpy

Comment

moest je het in een filmpje willen gieten : http://en.wikipedia.org/wiki/Time-lapse

hier een you tube voorbeeldje : http://www.youtube.com/watch?v=ebPw14YjvD0

Je zal wel op de belichting en witbalans moeten letten als je over de hele duur een gelijke kleur en helderheid wenst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stimpy Bekijk bericht
            andere tips zijn altijd welkom.
            Als nieuweling zal ik ook maar een bijdrage leveren waar ik kan

Op een demonstratie van Adobe zag ik een nieuwe functie in photoshop CS3 zag ik een functie die mogelijk van pas kan komen bij de afwerking van je project om kleine onvolmaaktheden aan je reeks weg te werken.

Adobe vertelt er het volgende over: "Met de opdracht Lagen automatisch uitlijnen kunt u snel details analyseren en lagen verplaatsen, roteren of verdraaien om die perfect uit te lijnen, en met de opdracht Lagen automatisch overvloeien kunt u de kleuren en schaduwen laten overvloeien tot een vloeiend, bewerkbaar resultaat."

Niet zeker of het handig is voor dit bepaalde project, maar ik was in elke geval onder de indruk van deze functie en ben van mening dat ze van pas kan komen.

Comment

Working...
            X