Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
jep ne roze, blauwe, groene, rode en zelfs 1 in het geel
ik weet het de achtergrond is niet wat zijn moet maar dit is maar een test,
er moet nog wat met de wasmand geschoven worden
Als je goedkope lampen koopt kan het zijn dat er één wat minder licht geeft als de andere (heb ik ondervonden aan de schaduw)
Op Thijsse's Hof (heemtuin van Jac.P. Thijsse: www.thijsseshof.nl) gebruiken we de mini-studio sinds een paar weken om foto's te maken van allerlei natuuronderwerpen.
Die foto's gebruiken we in leerbrieven voor biologieonderwijs. We hebben in het instructielokaal nu een tijdelijke opstelling met drie bouwlampen (en een spin denkt: ik span een draadje). Naast vogels fotograferen we ook vogel-eitjes uit de verzameling van Jac.P. Thijsse: "huismusch" eitjes uit 1932.
Met dank aan TS (en JPT).
Aanpassing: voor de niet biologen: de vogel in de box is geen huismusch, het is een "Grive musicienne".
Last edited by Beecool; 22 december 2007, 18:26.
Reden: aanvulling
Comment