Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograferen op doopfeest.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fotograferen op doopfeest.

De fotoreportage over het doopfeest is goed gelukt. Uiteindelijk heb ik zonder statief, flits of lichtsterke 85mm gefotografeerd. Er was genoeg licht in de kerk. Dankzij jullie tips was ik voorbereid op wat er ging komen.

Bedankt,
    Albus
    No Surprise.

Comment

Is het mogelijk om een paar foto's te zien van dat doopfeest ?
      Ik kan best een paar ideekes gebruiken want binnen een paar maanden wordt mijn kleinkind ook gedoopt . Alvast bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
        Is het mogelijk om een paar foto's te zien van dat doopfeest ?
        Ik kan best een paar ideekes gebruiken want binnen een paar maanden wordt mijn kleinkind ook gedoopt . Alvast bedankt
        Momenteel kan ik je alleen via e-mail foto's laten zien, ik heb nog geen uploadprogramma. Ik heb wel nog geen toestemming gevraagd aan de ouders om foto's te publiceren. Kan je me jouw e-mail geven?
        No Surprise.

Comment

Mij staat er morgen dezelfde taak te wachten voor de kleine van mijn zus. Wat ik al ga doen is de kerk namiddag vanbinnen eens bekijken om te zien hoe het met lichtinval gesteld is om dus liefst geen flits te gebruiken. Ik ga alleszins de SB-800 van mijn collega dicht in de buurt houden. Ben vorige week gaan testen in een andere kerk bij 1/15s maar dat viel reuze mee qua 'plat' licht van de flits.
          Nu is mijn vraag, welk diafragma zou ik best gebruiken in de kerk?
          Heb dus wel enkel mijn tamron 18-250 ter beschikking waarmee ik het zal moeten klaarspelen. Ga mij wel een portretlens aanschaffen naar de toekomst, had de 70-200 2.8 van nikon in gedachten, zien jullie dat nog als een portretlens of best toch ééntje met vast brandpunt?
          NIKON D70, Tamron 18-250, SB-800,

Comment

Working...
          X