Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

concertfoto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• concertfoto's

ik ga 26 december naar het concert van clouseau.
    Deze keer neem ik mijn fototoestel mee.
    Ik heb een canon eso350D en neem mijn 70-300 lens mee.
    Wie kan mij enkele tips geven ?
    Ik heb nog weinig ervaring met fotografie, dus graag simpele taal.

Thx

Koen

Re: concertfoto's

probeer hem heelhuids binnen te krijgen.
    ergen op dit forum las ik dat alle fototoestellen met verwisselbare lens niet toegelaten zijn
    Veel geluk
    Ben zelf al geweest, heel tevreden , mooi concert.
    Happy to be a MACcie
    Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Idd, simpel is het niet om een DSLR binnen te krijgen zonder toelating. Daarom heb ik mijn accreditatie aangevraagd en ze zijn nog goedgekeurd, 23 december is het zover, benieuwd, eerste keer dat ik concert ga fotograferen.
      Nikon Z9 - Nikon D5
      NIKON 14-24MM F/2.8G ED - 24-70MM VR F/2.8E ED - 70-200MM F/2.8E FL ED VR - 50MM F/1.8 - NIKON 500MM F5.6 PF - NIKON AF-S 200-500MM F/5.6E ED VR - SIGMA 85MM F/1.4 ART

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GuntherV Bekijk bericht
        Idd, simpel is het niet om een DSLR binnen te krijgen zonder toelating. Daarom heb ik mijn accreditatie aangevraagd en ze zijn nog goedgekeurd, 23 december is het zover, benieuwd, eerste keer dat ik concert ga fotograferen.

Connecties, of gewoon veel geluk gehad ?

(of echt in opdracht van...)

Comment

Awel, volgens mij waanzinnig veel geluk
          Ik ken wel iemand bij het sportpaleis , maar die kon mij niet helpen.
          Kga dus voor de fun gewoon wat fotokes maken niet in opdracht van iemand of zo. Ben echt benieuwd, als der 5 gelukt bij zijn zal ik al content zijn
          Nikon Z9 - Nikon D5