Door stom te zijn was ik laatst al mijn foto's kwijt, +/- 8000 foto’s
Maar met wat goede software heb ik ze zo goed als allemaal terug.
Nu, die software heeft ze terug gehaald en ergens in een map opgeslaan.
Het rare is nu wel dat de foto's soms een heel rare bestandsgrootte hebben van bijvoorbeeld 900mb of soms maar 10kb.
Na wat prullen heb ik ondervonden dat als ik ze bijvoorbeeld open, 90 graden draai en terug opsla dat de foto's dan terug de originele bestandsgrootte aannemen.
Nu komt mijn vraag. Hoe kan ik zo 8000 foto's in 1x onderhanden nemen?
Bijvoorbeeld openen 360 graden draaien; zodat er eigenlijk niets gebeurt, en dan terug opslaan.
Of natuurlijk een andere bewerking die aan de foto niets verandert, als de foto maar opnieuw word opgeslaan.
Alvast heel erg bedankt.
Groeten Stijn
![Embarrassment](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/redface.gif)
Maar met wat goede software heb ik ze zo goed als allemaal terug.
Nu, die software heeft ze terug gehaald en ergens in een map opgeslaan.
Het rare is nu wel dat de foto's soms een heel rare bestandsgrootte hebben van bijvoorbeeld 900mb of soms maar 10kb.
Na wat prullen heb ik ondervonden dat als ik ze bijvoorbeeld open, 90 graden draai en terug opsla dat de foto's dan terug de originele bestandsgrootte aannemen.
Nu komt mijn vraag. Hoe kan ik zo 8000 foto's in 1x onderhanden nemen?
Bijvoorbeeld openen 360 graden draaien; zodat er eigenlijk niets gebeurt, en dan terug opslaan.
Of natuurlijk een andere bewerking die aan de foto niets verandert, als de foto maar opnieuw word opgeslaan.
Alvast heel erg bedankt.
Groeten Stijn
Comment