Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
This website is for sale! ijssculptuur.be is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, ijssculptuur.be has it all. We hope you find what you are searching for!
Tijdens mijn vakantie trek ik eens tot in Brugge naar het ijssculpturen-festival.
Heeft er iemand tips om mooie foto's te maken van die sculpturen?
Ik weet niet hoe het dit jaar zal zijn maar zelf ben ik vorig jaar geweest en als je foto's wil maken zorg dan dat je gedurende de week kan gaan.
Ik weet nog dat ik meer dan anderhalf uur mocht in de rij staan om dan binnen bijna vertrampeld te worden, laat staan dat je rustig een foto kon nemen
Allesinds één tip die denk ik wel bruikbaar is : neem een statief mee, flitsen met al dat ijs is een pain in the *ss
Van m'n ouders gehoord dat het maar 'n klein tentje is dit jaar? (ivg met vorige jaren)
In elk geval gaan wij in 't weekend van de 16de naar het "ijsfestival" op de south bank in london. Heeft er iemand daar al ervaring mee?
Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff MySite - All your base are belong to us - What you say
Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijgerBekijk bericht
Van m'n ouders gehoord dat het maar 'n klein tentje is dit jaar? (ivg met vorige jaren)
In elk geval gaan wij in 't weekend van de 16de naar het "ijsfestival" op de south bank in london. Heeft er iemand daar al ervaring mee?
Als het tentje nog kleiner is dan vorig jaar dan zou ik gewoon thuisblijven
Mocht je toch gaan, alles is hier al gezegd , RAW , Statief en in de week...
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Wat is nu juist de bedoeling van een website ? Toch om bekeken te worden ?
Maak ze dan ook probleemloos toegankelijk, en een of andere exotische plugin is dus niet de manier. Er bestaat zoiets als open standaarden.
Nu ja, just my 0,02 €.
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Comment