Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hallo,
ik ben nieuw op deze site en weet nog niet hoe dit allemaal werkt
ik heb enkele problemen, misschien kan ik die hier even voorleggen
ik werk met een nikon d90, als ik een foto neem van een voorwerp dan is ofwel de voorkant van het voorwerp scherp en de achterkant onscherp, ofwel anders om, hoe of wat moet ik instellen om het totale voorwerp scherp te krijgen?
graag had ik wat advies gekregen
moest ik met dit bericht iets verkeerd hebben gedaan of moest het ergens anders geplaatst zijn laat me dit dan ook weken
is elements 8 geschikt om aan productfotografie te doen of raad u mij iets anders aan?
groeten
roger
Alles dichtknijpen.
Dus? Groot diafragma-getal > minstens F11 (of nog groter getal).
Ik heb Elements 8 > pokke-traag.
CS3 loopt als een trein.
Probeer eens ACDSee Pro 3 > draait zéér vlot. (op mijne pc toch).
[Mod-LesC]Ik ga deze draad van vier jaar oud dichtdoen. Mocht degene die het draadje opnieuw tot leven wekte, nog vragen hebben: begin best een nieuwe topic. OK?[/Mod]
Comment