Door renovaties in de studio ben ik genoodzaakt dit weekend terug in de garage bij ons thuis te werken (zoals vroeger). Echter, ik ben ne een studio gewend met flitsers, wat ik nu dus niet zal hebben. Ik ben van plan om een isimoplaat tegen het plafond te maken en met mijn SB600 daar op te bouncen. Echter, het is veel moeilijker dan ik dacht om een isimoplaat te vinden ...
Ik heb al gezocht op de sites van de brico en de hubo, maar daar vind ik geen isimoplaten. Dan ben ik gaan zoeken op sites van bouwmaterialen, maar ook daar vind ik alles behalve een gewone isimoplaat ...
Hebben jullie hier in verband tips voor? Ik woon trouwens in Limburg, dus liefst daar een winkel in de buurt ofzo.
Ik heb al gezocht op de sites van de brico en de hubo, maar daar vind ik geen isimoplaten. Dan ben ik gaan zoeken op sites van bouwmaterialen, maar ook daar vind ik alles behalve een gewone isimoplaat ...
Hebben jullie hier in verband tips voor? Ik woon trouwens in Limburg, dus liefst daar een winkel in de buurt ofzo.
Comment