Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's maken van een lasser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's maken van een lasser

    Ik heb in mijn zoektocht op het forum niet echt gerichte vragen en antwoorden gevonden over dit onderwerp daarom mijn vraag:
    Met wat dien je rekening te houden bij het fotograferen van laswerken.

    Ik ben maar een beginnend fotograaf maar een vriend (de lasser) heeft me gevraagd of ik enkele foto’s kon maken van lasvlammen zodat ik deze kan gebruiken in hun folder.
    Graag had ik wat tips gehoord over camerainstellingen enz..

    Misschien dat er onder jullie al mensen zijn die dit eerder hebben gedaan en mij wat praktijkervaring kunnen doorgeven?

    Alvast bedankt voor jullie reacties !


    Tom
    don't drink from the mainstream

  • #2
    Re: foto's maken van een lasser

    misschien stom maar ik weet dat je niet naar een lasvlam mag kijken dat je daar zeer pijnlijke ogen aan kan overhouden.

    hoe zit het met de sensor van je camera ? kan die daar tegen ?

    G
    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

    Comment


    • #3
      Re: foto's maken van een lasser

      Voor de sensor is het geen probleem, wil je foto's maken van lassen met een vlam, of elektrisch?