Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sensor Reiniging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sensor Reiniging

Oorspronkelijk geplaatst door Burdy
    Als iemand binnenkort pecpads gaat bestellen, laat me iets weten aub.
    same here , Ik vind er geen
    Mvg,
    Marijn

My Flickr

Comment

bij fotokonijnenberg lagen er over't laatst nog in stok!
      foto als spiegel of als venster?

Comment

Yep,
        Ik ben ook bij Roland langst geweest.Als je daar buiten geraakt , ken je alles over sensor reineging en heb je ook geen dorst meer.

Mvg
        Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

Comment

Gisteren kreeg ik ook een request van iemand om een sensor te reinigen.
          Ik heb nu alle materiaal om het zelf te doen, maar dit was nog niet nodig geweest sinds ik bij Roland ben langsgeweest.
          Dus ik heb die persoon dan ook maar doorgestuurd naar Roland.
          Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

Comment

wie is die befaamde Roland??
            denk dat ik hem ook zeer gaarne eens zou ontmoeten ...

Comment

niemand?? begin beetje hopeloos te worden over een hardnekkig streepje waarvan ik ondertussen eigelijk al begin te hopen dat het "maar" een stofje is ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rogé Bekijk bericht
                niemand?? begin beetje hopeloos te worden over een hardnekkig streepje waarvan ik ondertussen eigelijk al begin te hopen dat het "maar" een stofje is ...
                diene befaamde Roland zijn e-mail adres staat enkele posts hoger vermeld

Comment

roland, we missen je
                  tot zondag ...
                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                    diene befaamde Roland zijn e-mail adres staat enkele posts hoger vermeld
                    en is het gebruiklijk van hem zomaar te contacteren op zijne vrijen dinsdagavond??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rogé Bekijk bericht
                      en is het gebruiklijk van hem zomaar te contacteren op zijne vrijen dinsdagavond??
                      'k zout ne weten, vraag het hem ne keer hé, als ge nu een mail stuurt en hij antwoord U vandaag niet dan zal het morgen zijn of overmorgen

Comment

Roland krijgt het nog druk Ook de sensor van mijn camera heeft hij grondig schoongemaakt en haarfijn uitgelegd hoe dat de volgende keer zelf te doen. En dat werkt perfect Het is even knutselen voordat je de 1e keer aan de slag kunt maar dan
                        Alleen die "aansteker" om de boel antistatisch te maken heb ik nog niet kunnen vinden

Gr. X.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
                          Alleen die "aansteker" om de boel antistatisch te maken heb ik nog niet kunnen vinden
                          Zal je zelf moeten maken of is ergens wel te vinden op het net om te kopen...

(is er eigenlijk iemand die nu al kan bevestigen of dat nu schadelijk is op lange duur?? Het antistatisch maken...met die "aansteker")
                          -=- Light is the key...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be Bekijk bericht
                            Zal je zelf moeten maken of is ergens wel te vinden op het net om te kopen...

(is er eigenlijk iemand die nu al kan bevestigen of dat nu schadelijk is op lange duur?? Het antistatisch maken...met die "aansteker")
                            Hoe ik hem moet maken heeft Roland ook gedemonstreerd maar ik kan dat apparaat hier in NL al niet eens vinden maar ik zal idd internet eens afstruinen Ik weet dan mijn moeder dat ding vroeger altijd al gebruikte om het gas aan te steken maar ja daar heb ik nu niks aan

Gr. X.

Comment

Als het hier over zo'n gewone aansteker gaat, die kan je vinden bij Blokker.

Comment

nee het is er zo 1 die een electrische vonk afgeeft alleen daarna moet je hem wat verbouwen.

Gr. X.

Comment

Working...
                                X