Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Gisteren kreeg ik ook een request van iemand om een sensor te reinigen.
Ik heb nu alle materiaal om het zelf te doen, maar dit was nog niet nodig geweest sinds ik bij Roland ben langsgeweest.
Dus ik heb die persoon dan ook maar doorgestuurd naar Roland.
niemand?? begin beetje hopeloos te worden over een hardnekkig streepje waarvan ik ondertussen eigelijk al begin te hopen dat het "maar" een stofje is ...
niemand?? begin beetje hopeloos te worden over een hardnekkig streepje waarvan ik ondertussen eigelijk al begin te hopen dat het "maar" een stofje is ...
diene befaamde Roland zijn e-mail adres staat enkele posts hoger vermeld
Roland krijgt het nog druk Ook de sensor van mijn camera heeft hij grondig schoongemaakt en haarfijn uitgelegd hoe dat de volgende keer zelf te doen. En dat werkt perfect Het is even knutselen voordat je de 1e keer aan de slag kunt maar dan
Alleen die "aansteker" om de boel antistatisch te maken heb ik nog niet kunnen vinden
Zal je zelf moeten maken of is ergens wel te vinden op het net om te kopen...
(is er eigenlijk iemand die nu al kan bevestigen of dat nu schadelijk is op lange duur?? Het antistatisch maken...met die "aansteker")
Hoe ik hem moet maken heeft Roland ook gedemonstreerd maar ik kan dat apparaat hier in NL al niet eens vinden maar ik zal idd internet eens afstruinen Ik weet dan mijn moeder dat ding vroeger altijd al gebruikte om het gas aan te steken maar ja daar heb ik nu niks aan
Comment