Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gitzo statieven in België

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gitzo statieven in België

Ik ga binnenkort zelf waarschijnlijk een G1348 kopen, dus ik ben momenteel een beetje aan het prijsshoppen.

Groot was mijn verbazing toen ik de prijs navroeg bij hotz, de importeur hier in België: 857,66EUR incl BTW.

Bij konijnenberg: http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...d_product=2660

524EUR!

Bij andere winkels is het hetzelfde liedje als bij Hotz.

Zit er hier ergens een addertje of is dit weer typisch Belgische tussenhandel die zeer ruime marges neemt?

EDIT: ik zie net dat ik me vergist heb, dit moet natuurlijk in een andere sectie staan.
    Last edited by Fonzie; 5 augustus 2006, 15:55.

Re: Gitzo statieven in België

Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie
    Ik ga binnenkort zelf waarschijnlijk een G1348 kopen, dus ik ben momenteel een beetje aan het prijsshoppen.

Groot was mijn verbazing toen ik de prijs navroeg bij hotz, de importeur hier in België: 857,66EUR incl BTW.

524EUR!

Zit er hier ergens een addertje of is dit weer typisch Belgische tussenhandel die zeer ruime marges neemt?

EDIT: ik zie net dat ik me vergist heb, dit moet natuurlijk in een andere sectie staan.

Geen addertje, alleen maar eurokes.
    Ik ben een paar maanden terug ook bij Hotz geweest om te kiezen en vervolgens te bestellen bij fotokonijnenberg.

Zelfde materiaal voor minder €

Mvg
    Luc
    Nieuwe website

Comment

Re: Gitzo statieven in België

Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie

524EUR!

Op een fotobeurs kan je die nog goedkoper vinden maar het is wat zoeken. Ik heb er zo eentje gigantische mastedond en volledig uitgestrekt is hij 2m30 hoog en zeer minieme gebruikssporen (hier en daar wat verf er af) ik moet alleen nieuwe voetjes steken en maar voor 150 eurotjes en nog nen 3D kop er op
      Hotz is in het algemeen duur dacht ik, is just goed als toonzaal
      D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel

Comment

Working...
      X