Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Regen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Regen

Wat doen jullie eigenlijk als het regent en je moet/wil buiten foto's nemen zoals bijvoorbeeld bij een sportwedstrijd waar niet altijd onderdak is?

Ik heb al eens een paar fotografen gezien die een stuk plastic bovenop hun body legden maar dat lijkt me nu toch niet redelijk efficient.
    Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

Re: Regen

Paraplu op een statief?
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Vissersparaplu, zo ene met een pin om in de grond te steken. Paar droge zeemvellen om over body en lens te leggen. Zonnekap zeker oplaten, scheelt wat aan spatten op de lens. En anders thuisblijven
      fotosite

Comment

grote plastieen zak die over je lens en toestel past,eventueel ook over je hoofd!
        snij er een gat in waar je zonnekap door kan en bevestig dit met een elastiek over je zonnekap!
        of 1 riem rond je middel en 1 riem rond je borstkas en een grote paraplu erachter steken!
        grts; M

Comment

Stuk duurder dan een paraplu natuurlijk.

Comment

Ik denk dat het de truuk met de plastic zak zal worden. Ipv een elastiek ga ik hem vastmaken met tape aan mijn zonnekap.

Een vissersparaplu met pin is niet overal mogelijk en bij de hoes van photoprosho.com lijkt het me dat je niet meer aan je lens geraakt zodat je niet meer kan in- of uitzoemen. De paraplu met 2 riemen lijkt me helemaal niks.

Thx voor de reply's.
            Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

Comment

Heb ook al geregeld een zeemvel over de camera zien liggen...
              "Breng beweging in een stilstaand beeld"

Comment

Working...
              X