Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NTI Cursus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• NTI Cursus

Hallo,

ik volg dit forum al een tijdje maar dit is mijn eerste echte post. Ik zou me mijn fotografie-capaciteiten zeer graag wat bijschaven. Ik was altijd al geïnteresseerd in fotografie en kocht een tiental jaar geleden een Canon EOS500.
    Onlangs besloot ik me toch een digitaal toestel aan te schaffen en koos ik voor een compacte Canon IXus 750 waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben en waardoor ik de wereld van de fotografie weer helemaal heb "herontdekt".

Nu zou ik graag wat meer informatie verzamelen over cursussen. Ik las reeds dat de NTI cursussen vrij goed zijn. Dus vroeg ik reeds een folder aan. Ik trof er een fotografiecursus aan en een cursus digitale fotografie. Heeft iemand ervaring in verband met het verschil tussen deze twee cursussen? Heeft iemand ervaring met de NTI cursussen in het algemeen? Raden jullie andere organisaties aan? Alle antwoorden en tips zijn zeer welkom !!

Groeten,

Phil

Re: NTI Cursus

opgepast met cursussen digitale fotografie. In veel gevallen wordt er enkel gephotoshopt, en blijft alle info over de camera (bediening, diafragma, sluitertijden) achterwege. Onderwerpen zoals compositie zullen vermoedelijk ook niet van de partij zijn. Ideaal lijkt me de combinatie van beide.
    (ik ken het nti programma niet, dus ik kan me mogelijk vergissen)

Comment

Re: NTI Cursus

Bedankt voor de reactie

Comment

Working...
      X