Binnenkort moet ik voor een klant een pand in beeld brengen die reeds 3 jaar leeg staat en waar bijgevolg geen elektriciteit meer is. Er zijn een aantal donkere ruimtes bij (waaronder theaterzaal). Ik heb dus extra verlichting nodig. Nu vraag ik me af wat ik het beste zou gebruiken. Ik beschik momenteel niet over studioverlichting of andere krachtige flitsers en zal bijgevolg zaken moeten aankopen. Ik twijfel tussen sterke flitsers of continuverlichting. Wie heeft hier ervaring mee?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Interieurfotografie verlaten pand
Collapse
X
-
Interieurfotografie verlaten pand
Labels: Geen
-
-
Re: Interieurfotografie verlaten pand
Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk berichtstatief + lange sluitertijd + gewone flitser.
(Gedurende de lange sluitertijd kan je meerdere keren flitsen.)Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Re: Interieurfotografie verlaten pand
mogelijk zelfs light-painting. sterke zaklamp mee, sluiter openen en alles proberen uit te lichten, eventueel vanuit meer dan 1 standpunt (minder harder schaduwen).
Voor een theaterzaal zal je anders meer nodig hebben dan "enkele flitsers" ;-)De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment
Comment