Ik ben op zoek naar studioflitsers om mijn studio in te richten. De ruimte die ik nu heb is 5m x 4m Ik heb ook nog een andere ruimte(6m x 9m)ter beschikking moest die andre te klein zijn voor sommige zaken.
Ik zou hier portretten, producten in willen maken. Het is wel de bedoeling dat ik die studio regelmatig ga gebruiken.
Zou ik met 4 flitser(2 voor modellen en 2 voor de achtergrond) van 500w voldoende hebben hiermee?
Ik ben nu aant twijfelen tussen verschillende merken.(illustar, falcon eyes, linkstar)
illustar SET-FI-500D - 2x FI-500D digitaal
Linkstar Studioflitsset LFK-500D Digitaal
Falcon Eyes Studioflitsset TFK-2601 Digitaal
De flitser van linkstar en illustar hebben beide bouwens koppeling wat handig is voor accesoires later.
Illustar is belgisch merk maar is volgens mij niet zo bekent. Alleen de reserve flitsbuis kost 79 euro terwijl die van de andere merken maar 40 euro kost.
Ik heb al veel opgezocht en gelezen hier op internet en zie het bos niet meer tussen de bomen.
Welke van deze raden jullie aan. Wie heeft ervaring met die merken of heeft er iemand een van deze sets? Hoe zijn jullie ervaringen met deze flitsers?
En hoe zit het met de service achteraf?
Als jullie andere goede flitsers weten mag je die mij gerust meedelen.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Alvast bedankt.
Ik zou hier portretten, producten in willen maken. Het is wel de bedoeling dat ik die studio regelmatig ga gebruiken.
Zou ik met 4 flitser(2 voor modellen en 2 voor de achtergrond) van 500w voldoende hebben hiermee?
Ik ben nu aant twijfelen tussen verschillende merken.(illustar, falcon eyes, linkstar)
illustar SET-FI-500D - 2x FI-500D digitaal
Linkstar Studioflitsset LFK-500D Digitaal
Falcon Eyes Studioflitsset TFK-2601 Digitaal
De flitser van linkstar en illustar hebben beide bouwens koppeling wat handig is voor accesoires later.
Illustar is belgisch merk maar is volgens mij niet zo bekent. Alleen de reserve flitsbuis kost 79 euro terwijl die van de andere merken maar 40 euro kost.
Ik heb al veel opgezocht en gelezen hier op internet en zie het bos niet meer tussen de bomen.
Welke van deze raden jullie aan. Wie heeft ervaring met die merken of heeft er iemand een van deze sets? Hoe zijn jullie ervaringen met deze flitsers?
En hoe zit het met de service achteraf?
Als jullie andere goede flitsers weten mag je die mij gerust meedelen.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Alvast bedankt.
Comment