Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Looks good, zal wel zijn toepassingen hebben op locatie en zo en toch ben ik er wat tegen.
Probleem is dat die batterijen zeer duur zijn en niet lang meegaan. Na 3 a 5 jaar zijn die zeker voor de vuilbak en ben benieuwd of je tegen dan nog een vervanging zal kunnen vinden.
Modeling lamp... 5watt... Dan kan je net zo goed geen hebben... En een gewone reportage flits gebruiken die trouwens 9 stops gevarieerd kan worden en makkelijker meegenomen wordt...
nou ja, 't is wel een 5W LED lamp hè. Die zal vergelijkbaar zijn met een 40W ouderwetse gloeilamp. Da's inderdaad niet veel, maar altijd nog wel meer dan speedlite. En 400Ws zal de gemiddelde speedlite ook niet halen. Maar toegegeven, een speedlite neem je wel een stuk gemakkelijker mee op locatie.
De beschikbaarheid van nieuwe accu's over een paar jaar moet ik ook nog zien. Wat dat betreft koop ik liever producten van een gerenommeerd merk als Elinchrom ofzo.
Comment