Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik heb weer eens een test gedaan, dit keer van de Pixel King Pro (een goede concurrent van de Phottix Odin en Yongnuo YN622C-TX). Lees hier mijn volledige test
Laat me weten wat je er van vind.
Helaas heb ik de triggers al terug gestuurd, dus ik zou niet weten hoe groot exact de triggers zijn, maar waarom zou dat belangrijk zijn? Op de plaatjes in combinatie met de flitsers heb je een duidelijk beeld van de afmeting van deze triggers.
Helaas heb ik de triggers al terug gestuurd, dus ik zou niet weten hoe groot exact de triggers zijn, maar waarom zou dat belangrijk zijn?
Voor mensen die in enge ruimtes fotograferen, kan dat zeer belangrijk zijn.
Het kan ook de nauwgezetheid en volledigheid van jouw werk onderstrepen. Een mens moet in het bos de bomen kunnen vinden, er wordt namelijk aardig wat aangemodderd op het internet.
Ik heb de lijst met compatible flitsers aangevuld met de info van de site van Pixel. Daar staat dat de Nissin flitsers niet werken, maar ik heb met de DI866MKII andere ervaringen en heb gemerkt dat deze flitser wel werkt met deze triggers.
Zal de afmetingen ook melden.
Comment