Iemand hier ervaring mee ? Is die ook compatiebel voor Control TL channel triggering ? Ik dacht van niet, maar ben niet zeker.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Radiomudule RT-32CE - Sekonic L-358
Collapse
X
-
-
Re: Radiomudule RT-32CE - Sekonic L-358
Ik gebruik die in mij Seconic L-608 en daar werkt het toch.
Je moet wel gebruik maken van Channel mapping, maar voor de rest werkt het feilloos.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtJe moet wel gebruik maken van Channel mapping, maar voor de rest werkt het feilloos.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Uiteindelijk toch gevonden. De Sekonic L-358 met de module RT-32CE werkt enkel voor manueel flitsen en op Channel 2 op de PocketWizards.
In de Utilities moet ook "use controlTL for Rx channel" uitgevinkt staan. Maar ik had nl. ook vergeten mijn flitsen op manueel te zetten.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
oeps , inderdaad, ik heb bij uitkomen de gewone module vervangen door de CTL
De gewone module kan enkel overweg met de standaardkanalen en manuele flitsers.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk berichtoeps , inderdaad, ik heb bij uitkomen de gewone module vervangen door de CTL
De gewone module kan enkel overweg met de standaardkanalen en manuele flitsers.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Comment