Ik heb namelijk het volgende voor, met sluiter tijd 1/320 krijg ik een zwarte gradient boven en in midere mate onderaan de foto. Als ik mijn sluitertijd op 1/400 zet is deze weg. Aangezien ik pocket wizards gebuik en hss actief is, zou dit volgens mij niet mogen voorvallen. En indien slecht ingesteld zou het ook zeker op 1/400 moeten verslechten denk ik dan... bijgevoegd 2 voorbeelden op 1/320 en 1/400. Het verschil in belichting is dan ook ineens een groot verschil, 1/400 is veel donker terwijl het maar 1/3 stop is van 1/320. ( op voorbeelden niet te zien omdat ik deze bewerkt heb om het duidelijker te zien )
Op beide triggers is de camera gespecifieerd, wat wordt aanbevolen door PW. Op zich geen ramp, ik kan gewoon de 320 vermijden maar het wringt toch dat het niet
Mis ik ergens een parameter in de PW software ? heeft iemand een idee wat hier de oorzaak kan zijn ?
Camera: 5D M3 firmware 1.2.1 ( meest recente )
triggers: op camera TT1, op flash TT5 ( beide recentste firmware )
Flash 580EXII
Alvast bedankt !
JP
320
400
Op beide triggers is de camera gespecifieerd, wat wordt aanbevolen door PW. Op zich geen ramp, ik kan gewoon de 320 vermijden maar het wringt toch dat het niet
Mis ik ergens een parameter in de PW software ? heeft iemand een idee wat hier de oorzaak kan zijn ?
Camera: 5D M3 firmware 1.2.1 ( meest recente )
triggers: op camera TT1, op flash TT5 ( beide recentste firmware )
Flash 580EXII
Alvast bedankt !
JP
320
400
Comment