Net nu ik dacht een goed werkende setup gevonden te hebben om draadloos te flitsen, merkte ik bij een shoot van drie kindjes op locatie dat na een aantal flitsen met de popup de camera niet meer kon afdrukken omdat 'busy' verscheen op het scherm. Na wat googlen gevonden dat en/of de popup te warm wordt en/of de stroomvoorziening niet kan volgen om hem telkens weer te laden. Natuurlijk erg vervelend als net de drie kindjes eindelijk een mooie pose hebben en ik niet kan afdrukken.
Nog iemand ervaring hiermee en vooral de vraag: iemand een oplossing hiervoor? Zou ik op één of andere manier de output van de popup wat kunnen verlagen?
Ik probeer de investeringskost van (TTL-)RF-triggers wat uit te stellen, maar ik begin stilaan te denken dat ik dan toch maar eens die investering moet doen.
Nog iemand ervaring hiermee en vooral de vraag: iemand een oplossing hiervoor? Zou ik op één of andere manier de output van de popup wat kunnen verlagen?
Ik probeer de investeringskost van (TTL-)RF-triggers wat uit te stellen, maar ik begin stilaan te denken dat ik dan toch maar eens die investering moet doen.
Comment