Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik zie op de site de comptabiliteit met de merkeigen flitsers ik zie de 560 er niet tussen staan. Die zal wel werken denk ik maar de i-ttl niet. En dat de 560 high sync toelaat
Weet iemand daar iets van?
als je echt wil werken met hoge sluitertijden kan je beter van de Auto FP en High speed sync afstappen en gaan voor hypersync! Die is veel krachtiger... click
met auto FP moet je flits hard werken op hoge sluitertijden en kan daardoor slechts beperkte power opleveren. Hypersync heeft dit nadeel niet!
Heb sinds enkele dagen een set in huis.
Gebruik deze met D200 en SB-900.
Werkt voor geen meter. Op 300 foto's enkele gehad waar belichting aanvaardbaar is... Rest : de flits flitst, maar foto is zwart. Blijkbaar loopt flits en openen sluiter niet synchroon?
Iemand zelfde ervaring?
of een oplossing?
timelaps opgezet om de consistentie van de apparatuur te testen:
100 foto's, 10 seconden tussen elke flits
locatie: op het terras buiten, zodat het omgevingslicht varieert.
SB800 + setje YN622N's zonder mastercontroller
manuele mode is prima... consistente belichting click
i-TTL mode: onbetrouwbaar... dikwijls foute belichting, minstens 1 op 3 is fout. click
verdere testen volgen nog wel...
Nog eens mee gespeeld... recentere reeks triggers, en vergeleken met een SB700
same problem....
escalatie naar Yongnuo en dit is het antwoord:
Hi,
We have double checked YN-622N with SB-800. It turned out that the instability does exist, and unfortunately, we don't have a solution for this problem yet.
We are sincerely sorry for any inconvenience we have brought you!
Comment