Zoals de titel al doet vermoeden ben ik wat aan het uitkijken om de eerste stappen te zetten in het strobisme.
Ik heb al enkele topics doorgenomen en wat artikels zitten lezen.
Wat materiaal betreft is het voor mij wel wat overweldigend en kan ik dus zeker wat hulp gebruiken.
In het topic van d_oracle kon ik al wat handige tips vinden.
Ik zou graag echter met online shops uit nederland/belgië willen werken en niet via eBay.
Het zal me misschien iets meer kosten, maar dan is het maar zo.
Ik werk persoonlijk met een Nikon D5100 en SB-700 als externe flash. SVIS liet me weten dat ik geen bijkomende flitser nodig heb aangezien de SB-700 wel het werk zal kunnen doen.
Bijgevolg ben ik dus op zoek naar:
- umbrella
- swivel
- statief
- radiotrigger
Het zou voor mij een goede hulp zijn mocht iemand me wat verder kunnen helpen met wat links naar goede shops (BE & NL), eventueel links naar de producten zelf.
Andere tips en advies zijn ook heel welkom (of bijgevolg links naar topics die niet vanzelfsprekend zijn maar wel kunnen helpen).
Bedankt
Timothy
Ik heb al enkele topics doorgenomen en wat artikels zitten lezen.
Wat materiaal betreft is het voor mij wel wat overweldigend en kan ik dus zeker wat hulp gebruiken.
In het topic van d_oracle kon ik al wat handige tips vinden.
Ik zou graag echter met online shops uit nederland/belgië willen werken en niet via eBay.
Het zal me misschien iets meer kosten, maar dan is het maar zo.
Ik werk persoonlijk met een Nikon D5100 en SB-700 als externe flash. SVIS liet me weten dat ik geen bijkomende flitser nodig heb aangezien de SB-700 wel het werk zal kunnen doen.
Bijgevolg ben ik dus op zoek naar:
- umbrella
- swivel
- statief
- radiotrigger
Het zou voor mij een goede hulp zijn mocht iemand me wat verder kunnen helpen met wat links naar goede shops (BE & NL), eventueel links naar de producten zelf.
Andere tips en advies zijn ook heel welkom (of bijgevolg links naar topics die niet vanzelfsprekend zijn maar wel kunnen helpen).
Bedankt
Timothy
Comment