Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik gebruik een ikea rolgordijn (een wit en een zwart). Ze komen geplakt aan het bovenste rand op een metaal buis en een stuk hout die je onderaan als gewicht moet insteken om ze strak vlak te houden. Ben je gedaan? Terug oprollen en in de plastiek houder steken.
Die gaan niet tot te grond, dus enkel bruikbaar voor portretten tot een 1/2 body.
Had gedacht aan deze paraplu klik (de 81cm vs of de 109cm?)
Dan de Yongnuo 2.4GHz YN RF-603 triggers
en een lightstand met swivel
Zit wel met het probleem dat ik nergens een plekje heb met een deftige achtergrond, zou ik hiervoor nog iets aanschaffen?
lees de sticky eens: click
persoonlijk ben ik geen grote fan van de RF603... vind de RF602 beter...
achtergrond... wat vind je dan wel deftig? Alles kan achtergrond zijn... je kan immers een differentatie maken door verschil van licht of diepte scherpte...
Maak veel beter een nieuwe topic aan dan er eentje te hijzelen...
Comment