Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook een softboxvraag...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ook een softboxvraag...

Oorspronkelijk geplaatst door SVIS Bekijk bericht

de 560 II is vrij duur voor enkel een LCD te hebben t.o.v. versie I
    Hierbij versie 1: http://www.ebay.com/itm/Yongnuo-YN-5...item1e77b95414
    Vrij duur?
    $60.70- tov $69.37- ($8.67-Δ)noem jij vrij duur, dan is de eerste versie vrij duur voor geen lcd, vindt je niet?

Die jij laat zien moet nog $5,- verzending bij
    Het kan ook eens anders kan bekeken worden.
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Ik werk altijd in de M-stand.
      Wel ja, ik ga binnenkort eens bij iemand langs, een vriend die ook flitsers heeft maar allemaal van die dure. :-/
      Bedankt voor de aanbieding SVIS. Maar Ninove is mij een beetje te ver hihi.

Ik denk ik die flitser neem die ik uitzocht, of die die d_oracle zocht, en dan die trigger die hij zei?
      Dat gaat wel goed zijn. Maar 'k wist gewoon niet of dat op alle nikon's past of zo. Daarmee, ik nog es wat opzocht.
      Ben alweer wat kennis rijker si.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Nu sla ik nogmaals één keer in twijfel, de flitser die d_oracle aanbeveeld is natuurlijk veel goedkoper dan deze die ik zelf kost.
        Maar ook daar staat er weer is geschikt voor ''...''
        Speelt dat ook rol of niet zoals bij de triggers, omdat het los van de camera staat? Sorry ik dit nu nogmaals vraag, maar dan zou ik voor deze gaan he.
        Logisch gezien, als de trigger op mijn kodak werkt, en op de speedlite, moet het wel gaan he op mijn D200 want de trigger is de tussenschakel en die werkt voor
        kodak en speedlite.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
          Nu sla ik nogmaals één keer in twijfel, de flitser die d_oracle aanbeveeld is natuurlijk veel goedkoper dan deze die ik zelf kost.
          Maar ook daar staat er weer is geschikt voor ''...''
          Speelt dat ook rol of niet zoals bij de triggers, omdat het los van de camera staat? Sorry ik dit nu nogmaals vraag, maar dan zou ik voor deze gaan he.
          Logisch gezien, als de trigger op mijn kodak werkt, en op de speedlite, moet het wel gaan he op mijn D200 want de trigger is de tussenschakel en die werkt voor
          kodak en speedlite.
          zolang je niet zeker bent blijven vragen, daarom is iedereen hier! En om te antwoorden op je vraag, je kan voortgaan op hetgeen d_oracle je verteld hoor, de receiver waarmee je flits mee verbonden is ontvangt het signaal van de trigger op je camera.
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

kodak en speedlite.
            inderdaad... je hebt een zender en een ontvanger... de nikon versie van de triggers heeft een zender die op je D200 past. De canon versie past er ook op, maar dan verlies je de wake-up mogelijkheid.
            elke manuele flits kan je gewoon op de ontvanger zetten...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Ok super dan ben ik er nu uit!!
              Super bedankt allemaal.
              facebook

Comment

Whola, haha, nog iets...
                Die houder welk potenstel past daar dan onder? Ik heb nog geen statief daarmee.
                facebook

Comment

Whola, haha, nog iets...
                  Die houder welk potenstel past daar dan onder? Ik heb nog geen statief daarmee.
                  op een lampstatief zoals de lumopro LP-605 bvb
                  Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Ik vond net dit... wou het al efkes posten, https://www.koopgoedkoop.nl/lampstat...ogte-78-205-cm Nu de kleine in bad.
                    facebook

Comment

Ik vond net dit... wou het al efkes posten, https://www.koopgoedkoop.nl/lampstat...ogte-78-205-cm Nu de kleine in bad.
                      dat is een mogelijkheid, op ebay zal je er ook wel vinden
                      Website: http://www.svisimaging.be

Comment

Ik heb deze besteld (of iets dat erop lijkt): http://www.ebay.com/itm/60-90cm-Spee...item3f1707a933
                        Zeer handig omdat deze een beetje werkt als een paraplu (met de stok in de swivel) en je hoeft dus geen dure converters te kopen om je flash op een studiosoftbox te monteren.
                        Misschien heb je zoiets al gevonden. Die lapstatieven van Konijn zijn echt wel dik ok! Net als de swivel: echt zeer degelijk materiaal tegen een betaalbare prijs. (heb ook zo van die zeer grote Jibei 300's, maar dat zou ik niet echt aanraden omdat ze niet laag gaan gewoon; wel ENORM hoog en zeer stevig op zo'n hoogte)

Comment

Ziet me er inderdaad heel goed uit, nu ik kreeg hier een linkje naar de houder, voor zo'n 12e ongeveer, en dat statiefje dat ik zag voor 20e,
                          dus da's ideaal (denk ik?) 'k wil niet boven de 100e uitkomen.
                          facebook

Comment

'k wil niet boven de 100e uitkomen.
                            Lol, jill.tje. Watch out.. babyfotografie ... niet boven 100 euro.. eens je aan props begint, achtergronden, ondergronden,....
                            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Whahahah 't is net daarom dat ik hier moet onder de 100e blijven he Nenake !!
                              Anders loopt het helemaal de hand uit. Ik kan geen weg met mijzelf hahaha daarnet mijn kot buiten ondersteboven gehaald en olalalala wat ik
                              daar allemaal vond !! En ik zag net jouw linkje ivm achtergronden... Pf ga je me helemaal gek krijgen hahaha.
                              facebook

Comment

Ziet me er inderdaad heel goed uit, nu ik kreeg hier een linkje naar de houder, voor zo'n 12e ongeveer, en dat statiefje dat ik zag voor 20e,
                                dus da's ideaal (denk ik?) 'k wil niet boven de 100e uitkomen.
                                kijk... dit was ook m'n eerste statiefje... en 't heeft niet lang meegegaan... m'n andere die ik 4-5 jaar geleden kocht, die zijn er nog allemaal... besteed beter iets meer aan een degelijk statief...

deze vind ik een goede: click
                                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
                                X