Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sb600 vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: sb600 vraagje

    De preflashes zijn niet te zien op het beeld, ik heb een goed boek (in het Engels) gevonden wat vlot leest. Dus niet als een handleiding en veel mysteries oplost.

    Comment


    • #17
      Re: sb600 vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door davince Bekijk bericht
      De preflashes zijn niet te zien op het beeld, ik heb een goed boek (in het Engels) gevonden wat vlot leest. Dus niet als een handleiding en veel mysteries oplost.

      http://www.amazon.co.uk/Nikon-Speedl.../dp/160895451X
      de preflashes zijn nooit zichtbaar, doch op 't ogenblik van de foto is er een lichte flits die de andere flitsen aanstuurt... die is WEL zichtbaar, maak maar eens een foto in de spiegel, je zal zien dat de stuur flits er op staat!
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #18
        Re: sb600 vraagje

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        de preflashes zijn nooit zichtbaar, doch op 't ogenblik van de foto is er een lichte flits die de andere flitsen aanstuurt... die is WEL zichtbaar, maak maar eens een foto in de spiegel, je zal zien dat de stuur flits er op staat!

        Ik heb het ook geprobeerd en je ziet idd een lichte flits, merci
        D800 en een goed glasservies

        Comment


        • #19
          Re: sb600 vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
          Als dat op mij slaat, geen probleem maar waar staat dat dan? Want ik lees zeker wel de manual.
          Blz. 146eerste lijstpunt 2de regel en 149 en 150 alsook in de index onder M ( monitor voorflits) van de D7000 en van de SB 600 bij gebruik op en off camera blz. 11-32-38-74-83 en in de index onder de M ( monitor voorflitsen).
          Maar het kan ook zijn dat je niet wist wat dat was, bij het lezen, nu dus wel, sorry dan voor het verwijzen naar de handleiding.
          Last edited by guido.g; 31 december 2012, 13:30.
          https://ggpics.be/

          Comment

          Working...
          X