Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

problemen swivel + paraplu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: problemen swivel + paraplu

    Ja maar ze gaat toch geen ander model (duurdere) swivel toesturen dan hetgeen ik heb gekocht?
    en ik heb al gekeken naar de retourvoorwaarden: 8euro administratiekosten...

    Ik ben nu aan het rondvragen bij een vriend of die het op school kan uitboren, of volgende week in de werkhal van de unief eens vragen of ze dat niet willen regelen voor mij.

    Anders toch maar een duurdere swivel en alle administratieve kosten betalen...
    NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
    https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

    Comment


    • #17
      Re: problemen swivel + paraplu

      Oorspronkelijk geplaatst door Michiel. Bekijk bericht
      Ja maar ze gaat toch geen ander model (duurdere) swivel toesturen dan hetgeen ik heb gekocht?
      en ik heb al gekeken naar de retourvoorwaarden: 8euro administratiekosten...
      je moet het niet voor hen oplossen? Zij hebben het probleem veroorzaakt, niet jij! Zij moeten het oplossen... hoor maar eerst wat zij voorstellen.

      op Ebay, in dergelijk geval, stuur ik een mail en heb ik onmiddellijk m'n geld terug, en moet niets terug sturen...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #18
        Re: problemen swivel + paraplu

        Tja, zal laten weten wat ze ervan zeggen, heb hen al een mailtje gestuurd.

        Alleszins bedankt voor de hulp!
        NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
        https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

        Comment


        • #19
          Re: problemen swivel + paraplu

          Al nieuws gehad? Ik heb deze swivel ook.
          Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
          flickr

          Comment


          • #20
            Re: problemen swivel + paraplu

            nog geen nieuws, maar ik ga morgen eens langs bij de workshop van een van de faculteiten hier (TUDelft), die zullen het materiaal wel hebben om het gat wat groter te boren
            NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
            https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

            Comment


            • #21
              Re: problemen swivel + paraplu

              Oorspronkelijk geplaatst door Michiel. Bekijk bericht
              nog geen nieuws, maar ik ga morgen eens langs bij de workshop van een van de faculteiten hier (TUDelft), die zullen het materiaal wel hebben om het gat wat groter te boren
              bel die winkel gewoon eens op!
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #22
                Re: problemen swivel + paraplu

                Te laat...
                Heb net het gat groter laten boren, het is nu 12mm diameter. Handig om op een tu te studeren

                Ik heb de winkel ook niet opgebeld of verder gecontacteerd omdat, wanneer de winkel me een nieuwe, maar dezelfde swivel zouden sturen ik toch nog steeds met een probleem zit.
                Of zie ik een redenering over het hoofd?

                Alleszins bedankt iedereen voor de hulp!
                NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                Comment


                • #23
                  Re: problemen swivel + paraplu

                  Oorspronkelijk geplaatst door Michiel. Bekijk bericht
                  Te laat...
                  Heb net het gat groter laten boren, het is nu 12mm diameter. Handig om op een tu te studeren

                  Ik heb de winkel ook niet opgebeld of verder gecontacteerd omdat, wanneer de winkel me een nieuwe, maar dezelfde swivel zouden sturen ik toch nog steeds met een probleem zit.
                  Of zie ik een redenering over het hoofd?

                  Alleszins bedankt iedereen voor de hulp!
                  winkels zien jou graag komen! je lost de problemen die zij veroorzaken op...
                  de winkel had verschillende mogelijkheden om het recht te zetten: je een andere swivel aan bieden (op hun kosten), of je deze terugbetalen (en je mag ze houden)

                  nu dat gat zou ik max 10mm gemaakt hebben... 12 lijkt me te groot, je paraplu zal daar onder lijden...
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • #24
                    Re: problemen swivel + paraplu

                    Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                    winkels zien jou graag komen! je lost de problemen die zij veroorzaken op...
                    de winkel had verschillende mogelijkheden om het recht te zetten: je een andere swivel aan bieden (op hun kosten), of je deze terugbetalen (en je mag ze houden)

                    nu dat gat zou ik max 10mm gemaakt hebben... 12 lijkt me te groot, je paraplu zal daar onder lijden...
                    Dan zien ze mij maar graag komen
                    Kheb al vaak zo'n problemen gehad en heb nog nooit iets in de plaats toegestuurd gekregen hoor...
                    En daarbij, zolang ze niet vragen of ze de swivel mogen terughebben en het inderdaad terugbetalen heb ik nog niets verkeerd gedaan, toch?

                    Ik twijfelde inderdaad aan de diameter, maar liever iets te groot dan te klein en hem dan beschadigd te hebben ik ben wel van plan er eventueel een rubbertje in te zetten als bescherming
                    NEX-5 + Sony 18-55 OSS || Canon 60D + Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD Asph Canon + Canon 50mm f/1.8 II + Canon 70-200 f4 L
                    https://www.flickr.com/photos/mdesmedt/

                    Comment

                    Working...
                    X