Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geen flitskenner, dus misschien een domme vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: geen flitskenner, dus misschien een domme vraag

    Oorspronkelijk geplaatst door merijnie Bekijk bericht
    Ik val misschien in herhaling, maar metz is een stuk goedkoper :-)
    en heeft technische nadelen ook die voor sommigen toch wel cruciaal kunnen zijn

    niet dat ik twijfel aan de degelijkheid van metz he, maar bepaalde specs hebben mij toch doen kiezen voor de 430 EX-II en nu zou ik er uiteindelijk toch wel een 580 EX-II naast willen indien mogelijk maar ik vrees dat ik naar de 600 zal mogen gaan
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #17
      Re: geen flitskenner, dus misschien een domme vraag

      Ik heb een 7D die mn 430EXII zo wireless kan aansturen, werkt prima. De 430EXII is trouwens een zeer goede en degelijke flitser. Mij hebben ze altijd gezegd blijf bij een flitser van het merk van uw camera voor de zo grootst mogelijke compatibiliteit. Sommigen gaan dit waarschijnlijk tegenspreken maar ik ben supertevreden van mijn combo.
      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

      Comment


      • #18
        Re: geen flitskenner, dus misschien een domme vraag

        Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
        Ik denk dat je niet veel aan een flits gaat hebben bij sportwedstrijden, wegens de afstand.
        mits een goede plaatsing/verdeling is het best interessant om te flitsen in een sporthal... dit betekent dat je de flitsers los van de camera opstelt... twee tot vier flitsers zijn voldoende. Met goed resultaat.
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #19
          Re: geen flitskenner, dus misschien een domme vraag

          Als niemand anders er mee gaat lopen.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment

          Working...
          X