Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Materiaal advies voor beginnend strobist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Materiaal advies voor beginnend strobist

    Oorspronkelijk geplaatst door merijnie Bekijk bericht
    Hey, ik heb nog een vraagje ivm de RF602 triggers.

    De trigger kan niet vastgedraaid worden op de camera, iemand van jullie die daar negatieve ervaringen mee heeft ? Of is dit helemaal geen issue ?
    mijn 1ste triggers hadden dat wel en persoonlijk vind ik dat enigzins wel spijtig bij de RF602 maar het went

    wel de gewoonte kweken om hem bij verplaatsing van je toestel te schuiven en in je zakken ofzo te steken
    ik ben hem bijna kwijt geweest door hem te laten zitten int begin in een verlaten fabriek
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #17
      Re: Materiaal advies voor beginnend strobist

      Oorspronkelijk geplaatst door merijnie Bekijk bericht
      Hey, ik heb nog een vraagje ivm de RF602 triggers.

      De trigger kan niet vastgedraaid worden op de camera, iemand van jullie die daar negatieve ervaringen mee heeft ? Of is dit helemaal geen issue ?
      voor mij nooit een issue geweest... heb 8 setjes... gebruik ze op m'n workshops en heb er nog nooit een opmerking over gehoord...

      't is gewoon een kwestie van prijs... de phottix strato doen dat wel, maar kosten wat meer...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #18
        Re: Materiaal advies voor beginnend strobist

        Iedereen bedankt voor het advies.

        Dit is mijn uiteindelijke aankoop:
        LumoPro LP606 - 8ft Black A/C Stand
        LumoPro LP634 Umbrella Swivel Adapter
        Westcott (114cm/45 Inch) Optionele Paraplu Wit met verwijderbare black cover
        Yongnuo RF-602/C Wireless Flash Trigger Set voor Canon

        Dit topic mag gesloten worden.
        Portfolio: http://www.facebook.com/BetaMuFotografie

        Comment

        Working...
        X