Ik hoop dat ik na twee pogingen hier op de juiste plaats ben voor wat info over een externe flash op een canon sx40hs, ik vond dat het een "bridge"-camera heet. ik wil de flash gebruiken om dichtbij de schaduwen op te lichten met een diffusor (ik weet nog niet welke) Dat is ook nog een zoektochtje.Een opblaasbare? Het zou compact moeten blijven zodat het in Canon mijn fototas kan.
Ik vond niks over flash met compact camera's (mijn fout misschien omdat ik te weinig van de gelijkenissen en de verschillen tussen camera's afweet) Sorry daarvoor.
Hier is de flash Canon 270 EX II die ik op het oog heb, iets te duur voor mij, maar blijkbaar kan die op zichzelf als "slave" werken en dan overweeg ik het wel. Voor gebruiksgemak moet je betalen.
Eerlijk gezegd : ik snap niet eens wat die flash kan. Maar ze is blijkbaar op de achterzijde als "slave in te stellen. Met draadje of zonder?
Bedankt alvast om die review een beetje voor een leek te vertalen.
Ik vond niks over flash met compact camera's (mijn fout misschien omdat ik te weinig van de gelijkenissen en de verschillen tussen camera's afweet) Sorry daarvoor.
Hier is de flash Canon 270 EX II die ik op het oog heb, iets te duur voor mij, maar blijkbaar kan die op zichzelf als "slave" werken en dan overweeg ik het wel. Voor gebruiksgemak moet je betalen.
Eerlijk gezegd : ik snap niet eens wat die flash kan. Maar ze is blijkbaar op de achterzijde als "slave in te stellen. Met draadje of zonder?
Bedankt alvast om die review een beetje voor een leek te vertalen.
Comment