Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Externe flits gebruiken in donker bos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Externe flits gebruiken in donker bos

En toen werd TS stil???
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

Comment

Troost je.Ik fotografeer ook al jaren,rally,moto's,macro etc.,en flitsen is ook niet mijn ding.Heb hier allerlei boeken liggen over magnesiumlampjesflits etc,om maar te zeggen hoe lang ik al probeer deftig te flitsen.Zeer recent viel ik hier op BD naar een referentie:
      Flitsen met een reportageflitser :van toevalstreffer naar voltreffer (Sonja van Driel).Dat laatste is wel wat overdreven,maar dit is voor mij één van de meest interessante boekjes over flitsen dat ik ooit gelezen heb.Spelen met belichting flits,camera wordt mooi uitgelegd.In mijn ogen iets dat jou kan helpen.

Comment

Het is niet dat ik me moet verantwoorden tegenover jullie, maar ik studeer al tien jaar fotografie, dus ja, ik ben ervaren, en nee, ik heb nog nooit met flits gewerkt. Heel erg "volwassen" hoor, als iemand iets zegt die haar woorden en profiel gaan analyzeren, zoekend naar iets om die persoon te kunnen afbreken.

Ik kom om iets te vragen, en aan dergelijke antwoorden heb ik echt niks.

Achja, de rest is heel erg bedankt voor de tips!

Comment

Flitsen op het 2e gordijn om de omgeving mee te belichten dacht ik.
          Heeft er helemaal niets mee te maken, 2de gordijn flitsen doe je om beweging op een goeie manier vast te leggen.
          Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debby Bekijk bericht
            Het is niet dat ik me moet verantwoorden tegenover jullie, maar ik studeer al tien jaar fotografie, dus ja, ik ben ervaren, en nee, ik heb nog nooit met flits gewerkt. Heel erg "volwassen" hoor, als iemand iets zegt die haar woorden en profiel gaan analyzeren, zoekend naar iets om die persoon te kunnen afbreken.

Ik kom om iets te vragen, en aan dergelijke antwoorden heb ik echt niks.

Achja, de rest is heel erg bedankt voor de tips!
            beste Debby, ik snap heel goed je punt hoor, maar die reakties lok je natuurlijk wel zelf uit ook he...
            temeer je nu ook komt te zeggen reeds 10 jaar fotografie studeerd en....nog nooit een flits gebruikte ?
            sorry dat ik zo benieuwd ben hoor maar....waar kan je een studie van 10 jaar doen voor fotografie?
            en de modulle flitsen, is die ook 10 jaar of iets langer want das het moeilijkste he....
            ook vraag ik me dan wel af wat er gedurende die 10 jaar te leren valt, zoooo moeilijk is fotografie nu ook weer niet he, een geneesheer doet 9 jaar over zijn studie....om maar even een vergelijk te maken....
            http://www.jvs-photography.be/

Comment

kompleet of topic, maar zelfs een geneesheer laat zijn foto's door iemand anders doen he
              D300, wat nikor lenzen, plaats voor een studio.

Comment

Working...
              X