Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Denk het wel, aangezien de Di866 inzetbaar is in het cls systeem, zelfs als commander.
Heb zelf geen pocketwizards.
Er is recent ook een versie II uitgebracht van de Di866
De pocked wizard/AC3 van Beertje2 zegt me wel iets, zeker met die pocked wizard AC3 zonecontroller erbij. Heb het filmpje hierover op you-tube bekeken : prachtig systeem zondermeer.
Het prijskaartje echter als je bijvoorbeeld 4 flitsers wilt aansturen?
Ik zal misschien toch maar liever, uit financieel oogpunt, mijn SU800 blijven gebruiken en enkele flitsers bijkopen om mijn witte achtergrond op te lichten, de Yongnuo YN-565N bijvoorbeeld of de nissin di622II, die blijkbaar ook inzetbaar zijn in het draadloos systeem van nikon en dus de cls niet zullen verstoren. Of zie ik het verkeerd?
Comment