In een andere topic op dit forum was ik op zoek naar de best mogelijke manier om lopende en bewegende honden te fotograferen, ... iemand reageerder erop en gaf aan om de externe flittser te gebruiken, ... Jammer genoeg is de persoon in kwestie een Canon gebruiker en ik ben eerder een Nikon addict ...
De persoon gaf het volgende aan:
de externe flitser op de camera in ETTL Modus High speed sync actief
Ik zelf gebruik dus een externe flitser van Nikon, de sb-800
Volgens mij bestaat hierin de vermelding van ETTL niet? (TTL wel)
En ik kan in mijn handleiding blijkbaar ook niets terug vinden over High speed sunc actief ...
Is er hier iemand die me kan helpen om dit uit te leggen hoe ik die dingen kan instellen op de Nikon sb 800 aub?
De benamingen komen niet overeen bij Canon en Nikon natuurlijk, ...
Maar als ik de instellingen die door de andere persoon werden doorgegeven (blijkbaar voor een canon flitser?) wil toepassen op de Nikon sb 800 ... Wat moet ik dan doen en hoe stel ik dit in aub?
Dank u vriendelijk
De persoon gaf het volgende aan:
de externe flitser op de camera in ETTL Modus High speed sync actief
Ik zelf gebruik dus een externe flitser van Nikon, de sb-800
Volgens mij bestaat hierin de vermelding van ETTL niet? (TTL wel)
En ik kan in mijn handleiding blijkbaar ook niets terug vinden over High speed sunc actief ...
Is er hier iemand die me kan helpen om dit uit te leggen hoe ik die dingen kan instellen op de Nikon sb 800 aub?
De benamingen komen niet overeen bij Canon en Nikon natuurlijk, ...
Maar als ik de instellingen die door de andere persoon werden doorgegeven (blijkbaar voor een canon flitser?) wil toepassen op de Nikon sb 800 ... Wat moet ik dan doen en hoe stel ik dit in aub?
Dank u vriendelijk
Comment