Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pocketwizard introduceert de PW III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Pocketwizard introduceert de PW III

    Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
    dan zullen er veel passen, het probleem hierbij is dat je veel flitsen niet kan gaan gebruiken, zeker niet de manuele
    ?

    Je kan toch een coldshoe gebruiken?

    Vroeger ... toen ik jong was ... in 2007 ... had géén enkele trigger een hotshoe ...
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #17
      Re: Pocketwizard introduceert de PW III

      Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
      ?

      Je kan toch een coldshoe gebruiken?

      Vroeger ... toen ik jong was ... in 2007 ... had géén enkele trigger een hotshoe ...
      ik heb het om de flash te triggeren tom

      een YN-460 II bvb heeft geen sync-aansluiting
      mijn sigma dg-500 bvb ook niet
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #18
        Re: Pocketwizard introduceert de PW III

        Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht

        een YN-460 II bvb heeft geen sync-aansluiting
        mijn sigma dg-500 bvb ook niet
        Ewel ... die kan je toch de PW via een pc-sync / 3,5" jack aansluiten op een coldshoe?
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #19
          Re: Pocketwizard introduceert de PW III

          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          ?

          Je kan toch een coldshoe gebruiken?

          Vroeger ... toen ik jong was ... in 2007 ... had géén enkele trigger een hotshoe ...
          mmm... in 2007 had mijn setje cactus V2 wel al een hotshoe hoor! maar 't hele ding was zo kramikkelig dat ik ze er naast hing aan een PC kabeltje... en de flits op een cold shoe op de swivel monteerde..
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #20
            Re: Pocketwizard introduceert de PW III

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            mmm... in 2007 had mijn setje cactus V2 wel al een hotshoe hoor! maar 't hele ding was zo kramikkelig dat ik ze er naast hing aan een PC kabeltje... en de flits op een cold shoe op de swivel monteerde..
            Die hadden idd. een hotshoe ... tot dat je er een flits op plaatste ... krak, vijsje afgebroken aan de zijkant
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #21
              Re: Pocketwizard introduceert de PW III

              mmm... misschien heb ik deze nieuwe triggers nog niet voldoende bekeken, maar ik zie persoonlijk weinig interessante nieuwe features wat we nog niet vinden in pakweg de phottix strato, die er trouwens veel sexier uit ziet... wat is die pocket wizard een lomp ding... hebben ze dat nu nog niet begrepen? Jawel, hij kan een beetje verder... ik ben persoonlijk nog nooit tegen de limiet van m'n RF602's of Phottix Strato's gestoten...

              en het ontbreken van een hotshoe is inderdaad een gemiste kans... gelukkig dat ze david hobby hebben om er "gratis" reklame voor te maken
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment

              Working...
              X