Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
update: ik heb ondertussen toch wel al wat info gevonden hier op het forum, (sorry, Koen, ik zal in het vervolg eerst een de "zoeken" button gebruiken en dan vind ik je draadje ) en het blijkt dat de RF602 toch beter en ook nog goedkoper is dan de RF603.
1.3. Veelgebruikte termen en afkortingen
BD : afkorting voor Belgiumdigital
forumbeheerders : de admins, forumleiding en moderators die toezien op de goede algemene werking van het forum
admins = administrators : IT-experten die de technische kant van de forumwerking beheren en in de praktijk ondersteunen
forumleiding : de dagelijkse leiding van de forumactiviteiten, eveneens coördinator van de moderators
mods = moderators : BD-medewerkers die één of meer forumonderdelen van nabij opvolgen, en toezien op het naleven van de forumregels
nick(name) : een bij je registratie zelfgekozen naam, waaronder je je op het forum zal identificeren
post = bericht = reactie : een tussenkomst van een gebruiker op het forum
topic = draad(je) : een discussie bestaande uit een initieel bericht en een aantal verdere reacties daarop
TS = topic starter : de persoon die het eerste bericht in een discussie gepost heeft sticky : speciaal bericht met belangrijke informatie, dat in de lijst van berichten in een forumdeel steeds bovenaan blijft staan
PB / PM = persoonlijk bericht / private message : een bericht aan één of meer gebruikers van het forum dat enkel voor die personen zichtbaar is (vergelijkbaar met een e-mail)
Challenge : een maandelijks georganiseerde uitdaging met een opgelegd te fotograferen onderwerp
SD = Shooting Day : een bijeenkomst met als doel samen te fotograferen
HoF = Hall of Fame : een wekelijkse selectie uit foto’s gepost in verschillende forumdelen
BoF = Book of Fame : de jaarlijkse bundeling van HoF foto’s in een prachtig jaarboek
Ik heb gezien, dat er bij de RF-602 een kabel geleverd is, moet ik dan ook nog de LS-021/C1 als extra bestellen of voldoet de meegeleverde voor de Canon 60D als je hem gebruiken als afstandsbediening voor de camera?
Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....
Ik heb gezien, dat er bij de RF-602 een kabel geleverd is, moet ik dan ook nog de LS-021/C1 als extra bestellen of voldoet de meegeleverde voor de Canon 60D als je hem gebruiken als afstandsbediening voor de camera?
Nope.. de bijgeleverde kabel is een 3.5mm jack.
Je moet voor de 60D een 2.5mm jack hebben maw de C1-kabel.
Heb ook een 60D en zit/zat in hetzelfde schuitje
-=_-__________________________________________________ __-_=- Bewondering start daar waar eigen kunnen ophoudt..... - BLOG
-=_-__________________________________________________ __-_=-
Comment