Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

strobistboek?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: strobistboek?

ok @fotofolio!! das duidelijk!!

ow zal ik mijn hotshoe dairries meebrengen naar de ws??
    of one light van zack ...
    of the moment it clicks,
    ...

owja op usb stick zal moeilijk zijn zijn de boekversies
    nikon stuff

Comment

het is een zeer spijtig zaak dat personen altijd en alles gratis moeten hebben en zo de illegaliteit opzoeken

6euro voor 2pdf van making light is gewoon een koopje , je steunt Piet van den Eynde mee

en hoe meer exemplaren er verkocht worden , hoe meer Piet gemotiveerd zal zijn nog dieper in deze materie te gaan

stel u eens in de plaats van al die personen die hun tijd en werk in deze boeken steekt

Comment

Inderdaad, als je je eerlijke bijdrage levert, toon je niet alleen je waardering voor het geleverde werk maar stimuleer je ook het beschikbare budget voor volgende uitgaves van de auteur ! Eerlijk duurt het langst..

P.s. Ik heb een hele hoop boeken van Craft & Vision aangekocht via de iPad app. Ik kan de boeken echter enkel lezen via die app, weet er iemand of ik deze ook kan omzetten naar een pdf ? Ik veronderstel dat ik daar ook recht op heb aangezien ik de gewone prijs heb betaald, en dan zou ik voor het lezen niet meer gebonden zijn aan mijn iPad alleen ? PM me maar als iemand hier het fijne van weet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
          awel, ik heb de 1 & 2 van Making Light vandaag besteld, betaald en 2 min later al gedownload via Craft and Vision en dat heeft me $8 of iets van een €6 gekost voor de 2 pdf's, als er dat niet meer vanaf kan.....
          Schitterende cursus is dit trouwens zowel voor de beginneling als voor meer gevorderden!
          Volledig mijn gedacht. Ik heb deze pdf's met plezier aangekocht. Als mensen de moeite doen om info ter beschikking te stellen, en dit voor een democratische prijs, heb ik dit er zeker voor over .
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Steven,

ik antwoord eventjes publiek omdat het misschien voor nog andere lezers interessant kan zijn: ikzelf heb de boeken van Craft & Vision in PDF formaat op mijn iPad staan: dat heeft een aantal voordelen volgens mij: ten eerste kan je ze de eerste vijf dagen na lancering met een kortingcode nog 20% goedkoper kopen (die korting geldt nooit voor de App, omdat er daar al 30% naar Apple gaat). Ten tweede kan je die PDF's ook op je computer lezen en printen als je dat wil. Ik gebruik de fantastische App Goodreader (die overigens ook video kan spelen) op mijn iPad: met Goodreader kan ik die PDF's lezen en meer nog, ik kan er aanmerkingen in maken, tekst highlighten, bookmarks maken en veel meer.
            Kortom: de PDF versie van de eBooks is niet alleen goedkoper, maar eigenlijk ook flexibeler.
            Op je eigenlijke vraag weet ik overigens het antwoord niet :-) Ik zou niet weten hoe je - behalve via schermafdrukken - van zo'n App een PDF maakt...

Oorspronkelijk geplaatst door StevenM Bekijk bericht
            Inderdaad, als je je eerlijke bijdrage levert, toon je niet alleen je waardering voor het geleverde werk maar stimuleer je ook het beschikbare budget voor volgende uitgaves van de auteur ! Eerlijk duurt het langst..

P.s. Ik heb een hele hoop boeken van Craft & Vision aangekocht via de iPad app. Ik kan de boeken echter enkel lezen via die app, weet er iemand of ik deze ook kan omzetten naar een pdf ? Ik veronderstel dat ik daar ook recht op heb aangezien ik de gewone prijs heb betaald, en dan zou ik voor het lezen niet meer gebonden zijn aan mijn iPad alleen ? PM me maar als iemand hier het fijne van weet
            Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
            Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
            GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

Comment

voila pdf's zijn ook aangekocht
              en tien andere boeken liggen hier ook :-) no mercy

Comment

Working...
              X