Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yongnuo komt met de YN560II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Yongnuo komt met de YN560II

    Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
    proficiat!

    zouden we eventueel ook mogen weten hoeveel je voor je YN-460II betaald hebt? Heb me begin deze week een YN-560 besteld voor 66euro inclusief verzending. Pakje staat nu wel te wachten tot mijn statief ook op voorraad is en dan sturen ze alles op. Dus ik vroeg me af of het idd zo voordelig is om rechtstreeks uit China te bestellen.

    Ik heb ook een YN560 gekocht bij dealextreme.com , ondertussen is de flits al aangekomen en ik heb 58 euro betaald via Paypal. Dus niet echt een groot verschil in prijs hé.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #32
      Re: Yongnuo komt met de YN560II

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Ik heb ook een YN560 gekocht bij dealextreme.com , ondertussen is de flits al aangekomen en ik heb 58 euro betaald via Paypal. Dus niet echt een groot verschil in prijs hé.

      MVG, Jeff C.
      hij vroeg de prijs van een 460-II

      de prijs draait ongeveer telkens rond de 35 euro voor de 460-II bij de chinese verkoper op ebay, toch voor de goedkoopste
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #33
        Re: Yongnuo komt met de YN560II

        Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
        hij vroeg de prijs van een 460-II

        de prijs draait ongeveer telkens rond de 35 euro voor de 460-II bij de chinese verkoper op ebay, toch voor de goedkoopste
        Vermits hij ook een 560 kocht en waarschijnlijk niet in China geef ik hem een vergelijk met wat ik betaalde voor dezelfde flits.

        MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #34
          Re: Yongnuo komt met de YN560II

          dank je Ja maakte niet zoveel uit welke flits hoor het was gewoon zodat ik kon weten of er een groot verschil is door in europa te bestellen of rechtstreeks in China.

          Toch nog 8 euro verschil, och valt nog mee Ik heb het tenminste van een winkel waar ik naartoe kan gaan met de garantie moest er iets aan schelen
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

          Comment


          • #35
            Re: Yongnuo komt met de YN560II

            Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
            dank je Ja maakte niet zoveel uit welke flits hoor het was gewoon zodat ik kon weten of er een groot verschil is door in europa te bestellen of rechtstreeks in China.

            Toch nog 8 euro verschil, och valt nog mee Ik heb het tenminste van een winkel waar ik naartoe kan gaan met de garantie moest er iets aan schelen


            Ja natuurlijk ... Toch is het de moeite van dealextreme.com regelmatig is te bezoeken, ik heb daar al mooie spullen van bekomen aan een zeer interessante prijs, en wat meer is je betaald nooit verzendkosten.

            MVG, Jeff C.
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #36
              Re: Yongnuo komt met de YN560II

              Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
              de prijs draait ongeveer telkens rond de 35 euro voor de 460-II bij de chinese verkoper op ebay, toch voor de goedkoopste
              boenk deroep!

              + zes weken wachttijd voor levering...

              in een grote fotozaak te Urk (NL) zouden ze momenteel aan €49,- te koop staan.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • #37
                Re: Yongnuo komt met de YN560II

                ja ok als ik zo kijk op ebay zie ik de YN560 nogal vaak aan 55euro enzo maar dan moet je nog eens verzendkosten bijrekenen, ik heb dus toch niet teveel betaals als ik het zo bezie. Ik ben dus ook blij nu maar hopen dat dat ding snel toekomt!
                UnicornPictures on Facebook & Flickr

                Comment


                • #38
                  Re: Yongnuo komt met de YN560II

                  Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                  ja ok als ik zo kijk op ebay zie ik de YN560 nogal vaak aan 55euro enzo maar dan moet je nog eens verzendkosten bijrekenen,
                  ik vind ze makkelijk aan 50€, gratis verzending... click
                  some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                  Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                  Comment


                  • #39
                    Re: Yongnuo komt met de YN560II

                    Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                    ik vind ze makkelijk aan 50€, gratis verzending... click
                    damn, 16euro verschil, kon ik me gratis setje extra batterijen mee aanschaffen ... ochja, kheb toch geen eBay account.
                    UnicornPictures on Facebook & Flickr

                    Comment


                    • #40
                      Re: Yongnuo komt met de YN560II

                      Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                      ochja, kheb toch geen eBay account.
                      da's gratis... slecht excuus lol
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment


                      • #41
                        Re: Yongnuo komt met de YN560II

                        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                        da's gratis... slecht excuus lol
                        en blijft gratis, tis enkel bij verkopen dat je hen commissie moet betalen
                        Website: http://www.svisimaging.be

                        Comment


                        • #42
                          Re: Yongnuo komt met de YN560II

                          Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                          da's gratis... slecht excuus lol
                          naah geen slecht excuus heb gewoon geen zin op een ebay account. Heb er al slechte ervaringen mee gehad maarja ondertussen toch al een week geleden besteld dus zal volgende week toekomen
                          UnicornPictures on Facebook & Flickr

                          Comment

                          Working...
                          X