Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
als je iets beter als de lumodi zelf kan maken... dan is de DIY beter...
Uw DIY project was tot een goed resultaat uitgelopen,zeker en vast al beter dan dat ik het zou kunnen doen. Daarom de vraag waarom deze beter is dan uw DIY werk...
Oorspronkelijk geplaatst door Dizze
Re: Beauty Dish
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door videe Bekijk bericht
Mss beter om bestellingen samen te doen.
Dan bespaar je op transportkosten.
Heb er ook wel interesse voor.
Ik heb wel intresse, want die verzendingskosten zijn niet weinig ! ..bijna 39 dollar.
Laat maar weten..
Oorspronkelijk geplaatst door AndriesGeoffreyBekijk bericht
Uw DIY project was tot een goed resultaat uitgelopen,zeker en vast al beter dan dat ik het zou kunnen doen. Daarom de vraag waarom deze beter is dan uw DIY werk...
Oorspronkelijk geplaatst door AndriesGeoffreyBekijk bericht
wit zou ik niet nemen... ik denk dat je als eerste beauty dish best een zilveren neemt...is ook zo voor reflectie schermen...
Waarom is zilver beter als eerste?
Die lumodi op welke afstand staat die reflectie weerkaatser ongeveer?
Ga me zelf een maken van een oude staande lamp (32x6cm & 310g) die ik juist gesloopt heb, en als ik nog aan enkel geraak in verschillende versies(wit, zilver, goud...)
Never resist temptation or it could go away...
Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel
Waarom is zilver beter als eerste?
Die lumodi op welke afstand staat die reflectie weerkaatser ongeveer?
da's beiden een persoonlijke keuze... hangt allemaal af van de outcome die je wilt.
Ik hou van de kracht van een beauty dish, vandaar zilver... goud kleurig lijkt me verschrikkelijk...
da's beiden een persoonlijke keuze... hangt allemaal af van de outcome die je wilt.
Ik hou van de kracht van een beauty dish, vandaar zilver... goud kleurig lijkt me verschrikkelijk...
Ok, zal beginnen met een zilver versie, en ik heb al een idee hoe die reflectie op een simpele manier kan verplaatsen om een goed effect te verkrijgen.
Never resist temptation or it could go away...
Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel
Comment