Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

strobist kit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: strobist kit

    Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
    £1,5 voor venzending van een paraplu naar België vind ik nog goed meevallen. (Is nog altijd geen 20)
    (Kijk een wat het zou kosten van hier naar de U.K.)
    Een verzekerde verzending zal altijd duurder zijn en waarschijnlijk in verhouding met de waarde van het verzonden goed.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #32
      Re: strobist kit

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Als je in de UK woont, dan zijn die verzendingskosten inderdaad gratis. Klik onder (bijvoorbeeld) deze paraplu maar eens door naar de verzendkosten voor België.
      OPNIEUW fout... zie m'n post... 12€ da's 10,5€ + 1,5 verzendingskosten... 't bedrag was dus correct 12€ (in dit geval geen gratis verzending, maar 't was in't bedrag inbegrepen...
      Last edited by d_oracle; 11 november 2011, 21:54.
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #33
        Re: strobist kit

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        OPNIEUW fout... zie m'n post... 12€ da's 10,5€ + 1,5 verzendingskosten... 't bedrag was dus correct 12€ (in dit geval geen gratis verzending, maar 't was in't bedrag inbegrepen...
        Tja, bij het ene is de verzending inbegrepen en bij het andere staat "+ verzendingskosten"; nogal verwarrend voor een domkop gelijk ik.

        Jij zal nooit mijn boekhouder worden.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #34
          Re: strobist kit

          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Tja, bij het ene is de verzending inbegrepen en bij het andere staat "+ verzendingskosten"; nogal verwarrend voor een domkop gelijk ik.

          Jij zal nooit mijn boekhouder worden.
          je had anders wel wat geld gespaard als je naar mij geluisted had...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment

          Working...
          X