Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jinbei vs Interfit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Jinbei vs Interfit

    Oorspronkelijk geplaatst door Flipsken Bekijk bericht
    Kan je eigenlijk bij de LP633 de hotshoe verwijderen of zit die vast gemonteerd?
    In dat geval zou ik sowieso kiezen voor de LP634, dan kan ik de Cactus V5 er opschroeven, wat stabieler lijkt, en evt de hotshoe adapter erbij kopen (dan heb ik alle mogelijkheden).
    Tenzij ik voor de Manfrotto 026 ga ;-) maar kost stukje meer en volgens mij zelfde kwaliteit en mogelijkheden als de LP's ?!
    geen ervaring met die manfrotto's

    LumoPro LP634 Umbrella heb ik gekocht

    dus kan me niet uitspreken over de 633
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #17
      Re: Jinbei vs Interfit

      Hey

      Bedankt voor alle info.
      Begin er meer en meer wijs uit te raken.
      Als statief wordt het sowieso de LP605, als swivel blijkt dat de 634 beter is omdat je daar de Cactus rechtstreeks kan opschroeven, dus steviger. Kan er evt nog een hotshoe (maar 5€) bijbestellen, kan ik beide systemen eens testen.
      Wat de plu betreft dacht ik eerst aan de Interfit multifunctional, maar die hebben ze niet bij cameratools, dus dan zou ik die al apart moeten bestellen bij konijn (met nog eens 10 euro extra shipping). Voor die prijs kan ik al bijna een 2de plu bestellen, en vooral, alles samen in zelfde shop, lijkt me handiger.
      Westcott blijkt nogal hoog aangeschreven te zijn kwa kwaliteit, en ni echt duurder dan bv een Jinbei of Interfit. Ben aan het kijken op hun site want ze hebben nogal wat verschillende modellen (wil vooral shoot through + bounce wit + bounce zilver).
      Westcott heeft ook aantal andere toffe dingen zoals softboxen en accessoires. Als ik dan content ben van die plu's kan ik ineens bij dat merk blijven ...
      Denk ni da je me een Westcott plu fout kan gaan ...

      Comment


      • #18
        Re: Jinbei vs Interfit

        Vandaag de Lumopro 605 + 634 umbrella mount besteld bij cameratools. Heb er ineens 2 Westcott plu's bijgenomen. De 43'' en 32''. Zou liefst de 43'' gebruiken maar de kamer die ik als studio-tje wil inrichten is niet zo groot, dus misschien plaatsgebrek. Daar kan ik dan testen met de 32''. De grotere plu kan ik dan op andere plaatsen (of buiten) gebruiken. En na verloop van tijd, misschien eens met een osftbox proberen. Die Apollo's van Westcott lijken ook wel in orde te zijn ...

        Comment

        Working...
        X