Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cactus V5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Cactus V5

    En terwijl ik aan het uitzoeken was hoe laat 00:00 u PST is in België bleek dat net nu om 9u te zijn en waren ze terug in stock. Heb me ook twee duo-setjes besteld.
    www.benbammens.be

    Comment


    • #17
      Re: Cactus V5

      Ziet er goed uit !

      Alleen spijtig dat ze geen TTL aankunnen... hopelijk bij de volgende update...

      Comment


      • #18
        Re: Cactus V5

        Oorspronkelijk geplaatst door Eyereflection Bekijk bericht
        Ziet er goed uit !

        Alleen spijtig dat ze geen TTL aankunnen... hopelijk bij de volgende update...
        de Pixel Kings, nog niet released jammer genoeg...
        Last edited by d_oracle; 31 januari 2011, 15:35.
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #19
          Re: Cactus V5

          Rond de phottix helios is het ook vrij stil geworden.
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #20
            Re: Cactus V5

            De PW's daarentegen zijn volop leverbaar
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #21
              Re: Cactus V5

              Setje V5 'jes besteld . Ben eens benieuwd wanneer dat spul gaat toekomen.
              Iemand enig idee van gemiddelde levertijd ?
              Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
              http://album.zoom.nl/user/lindberg/

              Comment


              • #22
                Re: Cactus V5

                In China is het nieuwjaar. Verzendingen liggen nu beetje stil.
                Heb al eens een pakje op 6dagen thuis gehad, een ander duurde meer dan een maand.
                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                Comment


                • #23
                  Re: Cactus V5

                  Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                  Setje V5 'jes besteld . Ben eens benieuwd wanneer dat spul gaat toekomen.
                  Iemand enig idee van gemiddelde levertijd ?
                  Chinese New Year holiday

                  In celebration of Chinese New Year, Gadget Infinity will be on holiday from February 3 (Thursday) to February 6 (Sunday).

                  During this period, Gadget Infinity's website will remain in operation, but email and shipping service will not be active. Full service will resume on February 7 (Monday).

                  Thank you very much for your patience and understanding, and best of luck in the year of the rabbit. Kung Hei Fat Choi!


                  Vanaf maandag kan je dus beginnen tellen

                  Comment


                  • #24
                    Re: Cactus V5

                    ik heb mijn eerste setje V5's ontvangen...

                    eerste indruk: wat zijn die groot!! 3 dubbel zo groot als m'n RF602's

                    moet eens de tijd nemen om ze te testen, doch ik zie al een paar mankementjes...

                    1. slagen er niet in om m'n flashes direct uit wakestate te krijgen, de RF602's doen dit wel, dus hier moet je zoals bij de oude V2's eerst eens op de knop drukken om ze wakker te maken...
                    2. de socket onderaan om vast te schroeven is van het kleine type (zoals een tripod), dus je hebt een adapter nodig om ze op een licht statief te schroeven.
                    3. ze hebben geen knipperend lichtje die je waarschuwt dat ze aanstaan, zoals de RF602 (dit gaat me heel wat batterijen kosten! zeker omdat de hogere frequentie meer verbruikt.)
                    4. wat zijn ze lomp en groot!

                    voordeel:
                    1. elk kan zowel zender als ontvanger zijn
                    2. aan/uit knop ook voor de zender
                    3. metalen voetje, met klem schroef
                    4. mooi verpakt

                    verdere test volgt...
                    Last edited by d_oracle; 8 februari 2011, 12:50.
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Cactus V5

                      Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                      1. slagen er niet in om m'n flashes direct uit wakestate te krijgen, de RF602's doen dit wel, dus hier moet je zoals bij de oude V2's eerst eens op de knop drukken om ze wakker te maken...
                      .
                      Dit is dus een jammere zaak want daar hadden mijn illustars ook last van , en ik had gehoopt dat dit met de V5's ging opgelost zijn. Zal dan maar de stand-by van de SB800 afzetten zeker
                      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                      Comment


                      • #26
                        Re: Cactus V5

                        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                        1. slagen er niet in om m'n flashes direct uit wakestate te krijgen, de RF602's doen dit wel, dus hier moet je zoals bij de oude V2's eerst eens op de knop drukken om ze wakker te maken...
                        Dit probleem had ik ook gemerkt, heb toen in de functies van mijn 580EX ingesteld dat deze niet meer in Sleep moet gaan. Toen was het opgelost.

                        Dit heb ik ook geprobeerd: V5 op de Cam, StudioFlash & 580EX
                        en dan de 580EX een 430EX laten aansturen als Slave.
                        Het ging tot een snelheid van 1/100
                        vanaf 1/125 reageerde mijn 430EX niet meer.

                        Dus heb ik nu nog een bestelling geplaatst
                        • Canon EOS 7D • Canon EOS 6D • Tamron 24-70 2.8 • Canon 70-200L 2.8 • Canon 50 1.8 •
                        RobbertPoel.com
                        FacebookFlickr

                        Comment


                        • #27
                          Re: Cactus V5

                          Mijn Twee duo-setjes zijn gisteren aangekomen (besteld op 31/01). Helaas zijn ze nog even bij de douane gestopt en is er €10 bijgekomen...
                          www.benbammens.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Cactus V5

                            Oorspronkelijk geplaatst door benbammens Bekijk bericht
                            Mijn Twee duo-setjes zijn gisteren aangekomen (besteld op 31/01). Helaas zijn ze nog even bij de douane gestopt en is er €10 bijgekomen...
                            pech gehad... ik heb twee maal een setje ontvangen zonder kosten...
                            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Cactus V5

                              Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                              pech gehad... ik heb twee maal een setje ontvangen zonder kosten...
                              Ach, één keer €10 betalen op die 10-tallen pakketjes die ik al zonder problemen ontvangen heb... Ik mag niet klagen
                              www.benbammens.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: Cactus V5

                                en vanaf morgen zijn de RF-603 beschikbaar...
                                some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                                Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                                Comment

                                Working...
                                X