Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Startende strobist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Startende strobist

    als je denkt ook "on camera" te willen werken, dan koop een merk-eigen flits die ook manueel inzetbaar is, dus de 420ex reeks valt af...

    persoonlijk heb ik 2 SB800 en een hele resem andere flashes: YN460 II, YN560, SB24, SB26, SB80 DX, METz CT41, etc...

    TTL:

    ik gebruik zelden m'n flashes op de camera, dan neem ik een SB800 want die ondersteunt iTTL, maar ik zou het dan net zo goed kunnen doen met een manuele flash, want typisch is het dan voor onbelangrijke foto's...

    wanneer kan je het wel nodig hebben? party foto's!

    Manueel:
    al de rest... op statief, of knijper, of voetje op de grond...
    met modifier of bare flash...

    een YN460 II of yn560 is prima...


    verschil tussen 430EX en 580EX is power (35%), PC socket aantsluiting, externe powersupply aansluiting, weather proof...

    advies: wil je goedkoop starten, ga voor een chinees... wil je alle opties open houden ga voor de jap (580EX)...

    voor de prijs van de 580EX kan je trouwens een 430EX + een chinees in huis halen...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #17
      Re: Startende strobist

      Oke bedankt voor de informatie, het wordt de YN 560.
      ::: Flickr :::

      Comment


      • #18
        Re: Startende strobist

        misschien moeten we die chinesen eens contacteren voor een groepsaankoop ?
        www.milla-it.be - Snelle webhosting aan lage prijs met persoonlijk contact.

        Comment


        • #19
          Re: Startende strobist

          Oorspronkelijk geplaatst door Paul_M Bekijk bericht
          misschien moeten we die chinesen eens contacteren voor een groepsaankoop ?
          mss geen slecht gedacht

          we kunne mss direct nen container laten afkomen

          kem er gisteren nog 3 YN-460's toegekregen en er is nog ene onderweg die verwisseld wordt wegens defecte.
          Een andere defecte ga ik nog van een andere verkoper terugbetaald krijgen.
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #20
            Re: Startende strobist

            ik heb er ene gecontacteerd ...

            grtn
            www.milla-it.be - Snelle webhosting aan lage prijs met persoonlijk contact.

            Comment


            • #21
              Re: Startende strobist

              Oorspronkelijk geplaatst door Paul_M Bekijk bericht
              ik heb er ene gecontacteerd ...

              grtn
              kem nu in totaal 5 460's dus ik heb voorlopig wel ffkes voldoende maar ik denk da ge wel gegadigden zult vinden, bvb via hier of gewoon via de andere verkoopskanalen
              Website: http://www.svisimaging.be

              Comment


              • #22
                Re: Startende strobist

                Ik heb een prijs gekregen voor 15 xYN560 & 25 xYN460

                YN460 zal komen op 24euro
                YN560 zal komen op 44 euro.
                btw, zonder winst voor mij...( gewoon even voor de zekerheid vermelden )


                Mensen met interesse mogen gerust een pm sturen,
                ik zal ze dan even optellen en kijken of we er geraken.


                grtn
                www.milla-it.be - Snelle webhosting aan lage prijs met persoonlijk contact.

                Comment


                • #23
                  Re: Startende strobist

                  Het gekke is dat ze ze vanuit HK gratis opsturen. Wil je ze hier per stuk verdelen ga je bij de post voor een pakje een 4 tal euro moeten bijtellen. Of ben ik mis.
                  Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                  Comment


                  • #24
                    Re: Startende strobist

                    Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                    Het gekke is dat ze ze vanuit HK gratis opsturen. Wil je ze hier per stuk verdelen ga je bij de post voor een pakje een 4 tal euro moeten bijtellen. Of ben ik mis.
                    Gewoon een losse strobist-dag houden onder de verschillende kopers. Probleem van het verdeelkanaal is direct opgelost :-)

                    G
                    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                    Comment


                    • #25
                      Re: Startende strobist

                      Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                      Gewoon een losse strobist-dag houden onder de verschillende kopers. Probleem van het verdeelkanaal is direct opgelost :-)

                      G
                      gij zijt kandidaat zeker?
                      Website: http://www.svisimaging.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Startende strobist

                        Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                        gij zijt kandidaat zeker?
                        ik heb al gerief/brol genoeg ;-)

                        G
                        fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                        Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                        Comment

                        Working...
                        X