Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gemakkelijk openklikbaar en stevige softboxen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gemakkelijk openklikbaar en stevige softboxen

    Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    Hoe gebruik je nu je triggers?
    Waarschijnlijk op een spigot geschroeft in je swivel.
    Vervang de swivel in zo een video door jou swivel
    Prima, zo moet het inderdaad wel lukken. Het hoeft gelukkig niet altijd ingewikkeld te zijn

    Rest nog de keuze tussen enerzijds de apollo 70cm x 70cm of de Orb (110cm). Iemand ervaring met beide? Het zou vooral de bedoeling zijn deze op locatie te gebruiken en meestal voor 2 à 3 personen..

    Alvast bedankt voor Jullie advies!

    Comment


    • #17
      Re: Gemakkelijk openklikbaar en stevige softboxen

      voor meerdere personen is de grootste de beste keuze denk ik maar....op locatie weet ik niet of die nog zo handig is eigenlijk, lijkt me een groot geval
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • #18
        Re: Gemakkelijk openklikbaar en stevige softboxen

        Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
        voor meerdere personen is de grootste de beste keuze denk ik maar....op locatie weet ik niet of die nog zo handig is eigenlijk, lijkt me een groot geval
        ik heb de grootste westcott (127X127) bijna altijd bij op locatie... en die werkt perfect! waarom zou dat een probleem kunnen zijn?
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #19
          Re: Gemakkelijk openklikbaar en stevige softboxen

          ik weet niet.....hoe groter die box hoe sneller last van de wind denk ik dan.....ik werk ook wel eens met een box op locatie (deep octa) ook 70 cm en das toch opletten hoor als er wa wind is.....
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment

          Working...
          X