Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Weldra...
Collapse
X
-
Weldra...
some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!Labels: Geen
-
-
Re: Weldra...
Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk berichtWat ik mij afvraag is wat ze als voordeel bieden tegen over de RF602 triggers..some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
-
mooi, ziet er deftig materiaal uit!
ik gebruik momenteel de V4 set dus hopelijk kunnen deze gecombineerd worden met de V5?!"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtmooi, ziet er deftig materiaal uit!
ik gebruik momenteel de V4 set dus hopelijk kunnen deze gecombineerd worden met de V5?!
dus dezen zullen niet compatibel zijn...some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
Comment