Morgenavond ga ik met een koppeltje wet foto's trekken aan het Fort van Wommelgem.
Als het nog lichter is aan het water, als het wat donkerder is in/rodn het fort zelf, hier en daar hangt.staat wel wat verlichting waar ik wat kan mee doen.
Ik heb echter het volgende idee.
Op een heel donkere plaats wil ik hen intiem samen zetten.
Hij achter haar, naar elkaar kijkend... Of samen op een bankje, we zien wel.
Ik heb neen oplaadbare kampeerlamp met een soort spaarlamp in om lokaal wat bij te lichten, ik heb er in karton enkele voorzetten voor gemaakt om de straal te verkleinen.
Nu wil ik met die lamp ook enkele met een "gekleurd" filter nemen, ik zal daar een stuk ballon voor gebruiken die ik over een houten fraampje trek.maar nu mijn vraag...
Welk kleur zou ik best gebruiken?
Rood, the color of...?
Anderzijds ben ik weg van de technische blauwe en groene neons op foto's...
Iemand ervaring?
Als het nog lichter is aan het water, als het wat donkerder is in/rodn het fort zelf, hier en daar hangt.staat wel wat verlichting waar ik wat kan mee doen.
Ik heb echter het volgende idee.
Op een heel donkere plaats wil ik hen intiem samen zetten.
Hij achter haar, naar elkaar kijkend... Of samen op een bankje, we zien wel.
Ik heb neen oplaadbare kampeerlamp met een soort spaarlamp in om lokaal wat bij te lichten, ik heb er in karton enkele voorzetten voor gemaakt om de straal te verkleinen.
Nu wil ik met die lamp ook enkele met een "gekleurd" filter nemen, ik zal daar een stuk ballon voor gebruiken die ik over een houten fraampje trek.maar nu mijn vraag...
Welk kleur zou ik best gebruiken?
Rood, the color of...?
Anderzijds ben ik weg van de technische blauwe en groene neons op foto's...
Iemand ervaring?
Comment